to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A
Amsterdam Sloterdijk, Purmerend, Hoorn en (gek genoeg) op de Veluwe...
Wat mij betreft een goede zaak dat er aan gewerkt word.
Ondanks dat ik privé H(+) al tijden als standaard ervaar is mijn werkgever nog niet heel scheutig met nieuwe gadgets..
Anyway... feit dat het er wel is maar nergens vermeld stond verbaasde mij even.
to linux or not ,that's my quest... | 5800X | 32GB 3800C15 | X570-Pro | 980 1TB | 7900XTX | PVoutput | Fiets
Dat kan twee redenen hebben:raymondw schreef op donderdag 06 september 2012 @ 09:12:
Deze locaties heb ik het gezien
Amsterdam Sloterdijk, Purmerend, Hoorn en (gek genoeg) op de Veluwe...
Wat mij betreft een goede zaak dat er aan gewerkt word.
Ondanks dat ik privé H(+) al tijden als standaard ervaar is mijn werkgever nog niet heel scheutig met nieuwe gadgets..
Anyway... feit dat het er wel is maar nergens vermeld stond verbaasde mij even.
1) ze zijn de boel terug aan het uitrollen op hun dooi gemakske, door niets te zeggen en eerst een groot deel terug online te brengen ga je voorkomen dat mensen beginnen te vragen van "en wanneer krijg ik nu terug EDGE ?" en "waarom heb ik geen EDGE dekking".
2) In 2012 nog afkomen met een 2G netwerk is een beetje gênant
Things I wish my life had: a debug port, a try-catch feature and good memory management
nieuws: KPN begint weer met sneller 2g-netwerk edge
Er wordt o.a. vermeldt dat KPN het nu weer aanbiedt omdat ze hun huidige apparatuur vervangen door apparatuur die EDGE ondersteunt.
Wat is überhaupt het voordeel van het uitrollen/investeren in een al lang achterhaalde techniek?Michael Knight schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:18:
Vodafone en KPN hebben sinds een tijdje weer EDGE op plaatsen waar voorheen enkel gprs was.
Apparatuur wordt compleet vervangen door apparatuur die edge ook nog ondersteunen. Ik denk dat het ow het kan laten we het dan maar weer aanzetten idee is.bartbh schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:48:
[...]
Wat is überhaupt het voordeel van het uitrollen/investeren in een al lang achterhaalde techniek?
^^eventueele typfouten zijn als vermaak bedoeld
Omdat veel mensen (inclusief ikzelf) 2g boven 3g verkiezen, omdat de batterij dan langer meegaat en de dekking veel beter is.bartbh schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:48:
[...]
Wat is überhaupt het voordeel van het uitrollen/investeren in een al lang achterhaalde techniek?
Bovendien is een 2g verbinding voor blackberry telefoons veel stabieler dan een 3g verbinding, die eigenlijk constant wegvalt bij dagelijks gebruik.
Ik vind het een goede ontwikkeling, zeker aangezien ik geen media stream en dus helemaal geen 3g snelheden nodig heb.
Verwijderd
Verval van techniek, wat een slecht nieuws!Hardfreak schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:41:
[...]
Dat kan twee redenen hebben:
1) ze zijn de boel terug aan het uitrollen op hun dooi gemakske, door niets te zeggen en eerst een groot deel terug online te brengen ga je voorkomen dat mensen beginnen te vragen van "en wanneer krijg ik nu terug EDGE ?" en "waarom heb ik geen EDGE dekking".
2) In 2012 nog afkomen met een 2G netwerk is een beetje gênant
Waarom gaan we niet weer Wappen!?
[ Voor 3% gewijzigd door Verwijderd op 07-09-2012 04:04 ]
franssie.bsky.social | 🎸 Niets is zo permanent als een tijdelijke oplossing | Een goed probleem komt nooit alleen | Gibson guitar Fender Guitar God Damn Guitar
niwreG schreef op donderdag 06 september 2012 @ 14:54:
[...]
Apparatuur wordt compleet vervangen door apparatuur die edge ook nog ondersteunen. Ik denk dat het ow het kan laten we het dan maar weer aanzetten idee is.
Je hebt DM uitstaan, dan maar even zo: je usericon (of eigenlijk members.multimania.nl) laat de virusscanner afgaan. Die host wordt al een behoorlijke tijd als gevaarlijk aangemerkt.
After the first glass you see things as you wish they were. After the second you see things as they are not. Finally you see things as they really are, and that is the most horrible thing in the world...
Oscar Wilde
Blijft natuurlijk raar dat KPN in een gebied met veel bedrijven en zo dicht op schiphol geen fatsoenlijke 3g dekking kan verzorgen