Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo, ik heb een lange sms gemaakt en nu zegt de foon, geconverteert tot mms en is het verzenden van de sms mislukt, wat betekend dit en wat doe ik er aan, ik kan het nergens terug vinden, google, gebruiksaanwijzing enz, help ???? |:(

Ps; en is 1 sms van 160 tekens nou meteen te lang ? :?

Bedankt voor het lezen _/-\o_

[ Voor 9% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 17:05 ]

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:01
Meestal worden SMSjes die langer zijn dan 3x160 tekens automatisch naar een MMS geconverteerd.

Nickname does not reflect reality

Verwijderd

Topicstarter
Het was er maar 1 van 160.....

• Brad Pitt
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 11:01
Dan zitten er tekens is als ë of ó en dergelijke. Die tellen voor "meer" aangezien het dan een unicode SMS wordt. Als je alleen maar "normale" tekens gebruikt kan je 2x160 + 1x159 karakters tikken.

En een SMS van nog geen 160 tekens noem ik niet "lang" en wekte nogal verwarring op, maar dat terzijde.

[ Voor 17% gewijzigd door Brad Pitt op 05-09-2012 17:10 ]

Nickname does not reflect reality

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Tsja, dit is wel erg basic hoor. Als je op Google zoekt op het converteren van sms naar mms vind je talloze hits. Dat je het niet kan vinden vind ik dus niet echt geloofwaardig. Omdat je verder ook niet vermeldt wat je al gedaan hebt om het probleem op te lossen kan ik hier weinig meer van maken. Slotje dus wegens gebrek aan eigen initiatief.

Dit topic is gesloten.