nieuwe SSD na crash

Pagina: 1
Acties:
  • 176 views

• CristianSchriev
  • Registratie: November 2010
  • Laatst online: 29-09-2025
Na gisteren een crashende SSD te hebben gehad in mijn Raid 0 (2x Vertex 2 60GB) krijg ik nu 2 nieuwe vertex 3 60GB SSD's. Nu is mijn vraag of het het waard is om deze misschien te verkopen wat geld bij te leggen en voor een enkele SSD te gaan bijvoorbeeld de M4 of 830 van 256GB?

Aangezien mijn pc geen Sata 600 heeft weet ik niet of de snelheid dan wel benut word.

Mvg,

Cristian

• rookie no. 1
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 29-01 14:36
Kerel, hou dit even in je originele topic. Dit is niet handig en zal vast een slotje krijgen van de mods...

• hans_lenze
  • Registratie: Juli 2003
  • Laatst online: 00:07
Ik verwacht niet dat je snel genoeg klikt om een SSD onder volledige belasting te houden. Het feit dat er zoveel Sandforce SSDs stuk gaan doet mij zeggen: indien mogelijk, inruilen.

while (! ( succeed = try ()));

• _Dune_
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 17:58

_Dune_

Moderator Harde Waren

RAID is geen BACKUP

Wat is er mis met je reeds lopende topic? Daarnaast je vraagt nu naar zaken die in het vorige topic eigenlijk ook wel benatwoord zijn of prima teruggevonden kunnen worden in de bestaande ervaring topic's.

Zoals ik in jouw eerdere topic een paar minuten geleden heb aangegeven, een beetje verdiepen in de materie kan geen kwaad, bij deze gaat dit topic op slot.

Sinds 1999@Tweakers | Bij IT-ers gaat alles automatisch, maar niets vanzelf. | https://www.go-euc.com/

Dit topic is gesloten.