Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
bump
Quatt | Tado X | Vloerverwarming | 9x 435 Wp Enphase IQ8+ | Marstek Venus E 5,12 kWh v151 | HW P1
Mja, hier is niet zomaar een kant en klaar antwoord voor, als ik kijk op google zijn er meer mensen met dit probleem.
De ene m2ts is de andere niet, m2ts is een containerformaat er kunnen dus verschillende codecs inzitten. Kun je bv. m2ts filmpje die je al eerder bewerkt heb/ kon openen, nu niet meer openen ? Ligt het misschien aan de grote ?
De ene m2ts is de andere niet, m2ts is een containerformaat er kunnen dus verschillende codecs inzitten. Kun je bv. m2ts filmpje die je al eerder bewerkt heb/ kon openen, nu niet meer openen ? Ligt het misschien aan de grote ?
I don't need to "Get a Life." I'm a Gamer. I 've lots of Lives !
De filmpjes zijn ongeveeer 800 tot 1000mb. En 2 weken geleden kon ik het wel gewoon openen. MP4 met hetzelfde formaat worden zonder probleem geopend. Maar ik zet de m2ts eerst om naar wmv, dan kan ik ze uiteindelijk ook openen.