Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
Als je toch in een VM draait, waarom dan installeren? Draai gewoon de LIVE CD vanaf een ISO om te testen
[ Voor 34% gewijzigd door RemcoDelft op 05-09-2012 16:31 ]
Als iedereen een klein beetje luier was, zouden er een heleboel problemen zo de wereld uit zijn
[ Voor 3% gewijzigd door hellfighter87 op 05-09-2012 16:35 ]
Als je de Windows-mentaliteit van klakkeloos next drukken hebt is Linux niets voor jou... Basis van Linux: doen wat de gebruiker zegt. Weet dus wat je zegtKridri schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:32:
Had de installatie gisterennacht gedaan met mijn suffe kop dus gewoon genext.
Ja. Maar je zegt n00b te zijn dus een reinstall is ongetwijfeld sneller.Maar is het mogelijk via de terminal.
@ remco
tegen een reinstall zie ik eigenlijk op.
Het maakt niet uit of je net begint met Linux, of alle wegen kent, vooronderzoek en eigen inzet wordt hoe dan ook verwacht. Hier mis ik het volledig. Lees het NOS Beleid nog een keer door, zodat je weet wat we van je verwachten.
Dit topic gaat op slot. Ben je het er niet mee eens, dan kan je je ei kwijt in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier.
Commandline FTW | Tweakt met mate
Dit topic is gesloten.