Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Impulzer
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 31-07 13:49
Goedemiddag,

Mijn neefje heeft een Tom-Tec ATF3657 die verbinding maakt via Wi-Fi. Dit gaat echt super slecht, hij verliest constant de verbinding, zelfs als je naast de router (standaard Thomson van UPC) zit. Bij hem thuis staat ook een laptop die verbinding maakt met datzelfde Wi-Fi netwerk en dat gaat uitstekend.

Ik heb al een WiFi fixer uit de Market gedownload, die doet telkens pogingen om de verbinding te herstellen wat af en toe lukt maar dan nog valt de verbinding erg vaak weg. Ik heb ook geprobeerd om een systeem update te doen, maar telkens als ik dat heb gedaan zie ik bij Instellingen weer staan dat er een systeem update is, je krijgt een soort loop dus want naast het opnieuw opstarten en het tonen van een installatie schermpje lijkt er weinig te gebeuren.

De instellingen op de router staan voor zover ik heb kunnen zien goed, de laptop werkt tenslotte wel prima.

Specificaties:
Modelnummer: a777
Android versie: 4.0.3
Kernel versie: 3.0.8-tcc
zxp@kf-mid #95
Build nummer:
full_m805_892x_evm-userdebug 4.0.3
A777 eng.zxp.20120411.142036 test

Iemand een idee?

Kratradio: Raveland TRX 69 - 6X9" Speakers // TA2024 Versterker (Modded) // hKS // 12v Loodgelaccu // Loodacculader AL 600 // USB/SD Mp3 Player