Map C:\ProgramData zichtbaar?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gwbuiter74
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 22-04-2024
Hallo allemaal,

Ik heb een eigenaardig probleem op mijn win7 PC.

Normaal gesproken hoort de map "C:\programdata" een hidden directory te zijn, en dus standaard niet zichtbaar tenzij je bij de mapopties daar de toestemming voor geeft om verborgen bestanden en mappen weer te geven.

maar, in mijn geval.... Ik ontdekte ineens dat de ProgramData map bij mij gewoon standaard WEL zichtbaar is op mijn C schijf, terwijl alle instellingen bij mapopties op "verborgen"staan ingesteld. Gewoon de standaard waarden zeg maar.

Ik neem aan dat deze map niet voor niets standaard op verborgen staat ingesteld.
Dit baart mij wel wat zorgen. Wat kan het zijn?
Ik heb uiteraard al een uitvoerige virusscan gedaan, maar die geven geen resultaat

Heeft iemand een oplossing?
thanx

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Ik heb ook wel eens gezien dat die map opeens niet meer als verborgen stond gemarkeerd. Je kan 't zelf weer als verborgen zetten als je admin rechten hebt, dan eigenschappen van de map, vinkje 'verborgen' aanzetten, 'alleen deze map' opgeven en voilá, de map is niet meer in zicht.

Commandline FTW | Tweakt met mate

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 346421

Weet niet zeker of dit misschien helpt, maar kijk eens in de verkenner-organiseren-mapenzoekopties-weergave
en dan naar onderen scrollen: dan kun je verborgen mappen/bestanden weergeven of niet weergeven aanvinken.