Verwijderd schreef op vrijdag 07 september 2012 @ 12:04:
Ik laat het hierbij want eruit komen doe je toch niet met zo'n mensen, willen gewoon altijd gelijk hebben of krijgen.
Wat een zielige bedoeling.
Wil je succes wensen met de aanschaf van en koeler maar doe net als ik, luister niet naar een ander en ga gewoon op reviews af van de grotere die op youtube staan of via google en niet op de mensen hier.
Alienhunter1970 ik probeer je niet af te zeiken ofzo,ik wil alleen dat de koper weet wat hij koopt.
Ik vind het zelf behoorlijk *** als ik een nieuw product koop en er gelijk mee terug kan om dat het niet aan de verwachting voldoet of defect is, helemaal als het via internet besteld is.(terug sturen kost je nl weer geld.)
Ik meld alleen wat ik en een hele hoop andere mensen hebben mee gemaakt.
Je hebt mij nergens horen zeggen dat ze het allemaal hebben, er zijn er echter wel een helehoop in omloop die ratelen of zoemen of hoe je het wil noemen.
ben zelf de bezitter van een h70 en die zoemt niet rateld niet of what so ever, dus ja er zitten ook goede tussen. echter van de nieuwe modelen met de vierkante pomp heb ik er nu een stuk of 3 gehad die allemaal geluid maakte.en ja je kan hem gewoon rma sturen maar ook dit kost weer 6,70
In mijn ogen koop je een HXXX niet allen voor zijn degelijke cooling maar ook voor stilte en dan heb je aan een ratelend apparaat niets.
Dat was alles wat ik er mee wou zeggen.
Jij hebt er 2 die het alle 2 goed doen, Beter, genoeg mensen hebben er 1 die geluid maakt.
Het is trouwens door corsair bevestigt dat ze er mee bezig gaan.
Post van corsair
First off - this thread has been read. From page 1 to 21. I've read every post.
To be honest, I'm still fairly surprised. I don't monitor our forums too closely or work in our customer support, but I do see our RMA rates, and they aren't anything out of the usual. I'm working with our in-house engineers and with CoolIT in Calgary to come up with a fix for this one - we're pretty sure you guys have the cause nailed down, so we'll verify it and fix it.
For those of you who've had multiple bad units ,all I can say is that we'll do you right. I'll work out something once we have a fix in place. It's absolutely unacceptable to have multiple failures back to back, and it seems there's some lot code differences, so once we nail down the root cause and have a fix, I'll be sure to get you guys the info.
In the meantime, I appreciate your patience. I appreciate your troubleshooting skills, and I apologize again for the stress.
I've been at Corsair for 8 years, ever cooler, power supply, fan, and case has my input and personal seal of approval and it pisses me off when something like this happens.
Email me if you have questions:
redbeard@corsair.com
I'll post back here when I have a fix - which will be provided free of charge to those of you who want it. I can't provide more details until I know more, but I'll have more info as soon as I can.
Het hele draadje is hier te lezen...
http://www.overclock.net/...cial-corsair-response/200
Kleine toevoeging na het lezen van het boven genoemde topic, het probleem komt voort uit de tollerantie van het keramisch pomp lager.
Probleem is dus bekend en nieuwe units zouden het probleem niet meer moeten hebben.
Rma en je krijgt een nieuwe die het probleem niet meer heeft.
[
Voor 6% gewijzigd door
Nessuno op 07-09-2012 20:14
]