Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-11 08:36
Gisteren is een website die ik beheer geïnfecteerd met malware. Erg vervelend natuurlijk, maar ik weet hoe ik met zo'n situatie om moet gaan en de malware uit de code kan halen.

Echter... mijn webhost heeft de website op zwart gezet en heeft aangegeven alle databases, e-mail en bestanden te verwijderen. Een backup hebben ze niet. Zelf heb ik wel een (wat oudere) backup. Maar niet van de maildata..

Mijn vraag: In hoeverre staat het bedrijf in hun recht? Kan ik op grond van een bepaalde wet mijn data terugeisen? Ze willen mij namelijk ook niet de geïnfecteerde data toesturen.

Alvast bedankt voor jullie reacties...

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1

• 107mb
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 13:09
wat staat er in de gebruikersovereenkomst / contract tussen jou en de webhost, dat jij hebt geaccepteerd?

[ Voor 14% gewijzigd door 107mb op 05-09-2012 13:14 ]

• Bigfoot87
  • Registratie: Juli 2005
  • Laatst online: 29-11 08:36
107mb schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:13:
wat staat er in de gebruikersovereenkomst / contract tussen jou en de webhost, dat jij hebt geaccepteerd?
Goede vraag... dat is mijn voorganger geweest die dat getekend heeft. Ik probeer het nog wel een keer met een charmeoffensief..

Quatt Duo | Marstek 5.12kwh - V151 - HWP1