Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-11 19:55
Beste Tweakers,

Ik ben bezig met een stageopdracht over Digitale Signage voor een groot luchtvaart alliance.
Ik ben op zoek naar een scherm voor dynamische beelden met een zo'n min mogelijk energie verbruik. Het liefst zelfs geen energiegebruik, opwekking door zonne-energie, wind, geluid of iets dergelijks? De grootte van het scherm mag verschillend zijn. De kwaliteit moet wel net zo degelijk zijn als een televisie.
De schermen zijn voor indoor gebruik. Gezien de grote oplage moeten de kosten natuurlijk ook minimaal zijn.

Alle ideeen of aanknopingspunten zijn welkom.

Groet.

• internet4me
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 30-11 12:15
Misschien kort door de bocht. Maar wil je ermee doen. Wat heb je zelf uitgezocht. Wat is je budget. etc etc.

Graag wat meer info als je een zinvolle reactie wil hebben.

[ Voor 5% gewijzigd door internet4me op 05-09-2012 12:26 ]

• Thomas19903
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 29-11 19:55
Ik zit in de beginfase van het project. Zodoende is alle informatie welkom op dit gebied.
Voorbeelden zijn bijvoorbeeld de beeldschermen van interactieve abri's (http://www.dutchcowboys.nl/advertising/17753). Ik ben bijvoorbeeld benieuwd hoe zij stroom generen.

Alle informatie over duurzame dynamische schermen van LCD, posters tot OLED zijn welkom.

• AndriesLouw
  • Registratie: December 2005
  • Laatst online: 06:33
Lijkt mij dat je dit soort zaken toch echt eerst zelf zult moeten uitzoeken, het is immers jouw opdracht.

Specificaties | AndriesLouw.nl

• RoD
  • Registratie: September 2004
  • Niet online

RoD

Admin Mobile & FP PowerMod
Het ons laten uitzoeken van je huiswerk is niet de bedoeling op GoT.

Dit topic is gesloten.