Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Microsoft geeft Windows Server 2012 vrij

Pagina: 1
Acties:

• tes_shavon
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 11-01-2024
Geen tikfout, maar stijlfouten daarom een nieuw topic in GR:
Gebruikers kunnen kiezen uit de datacenterversie of de standaardversie. De eerste zal 4800 dollar kosten en ondersteunt een onbeperkt aantal virtuele machines; de standaardversie van circa 880 dollar ondersteunt twee virtuele machines per licentie. Voor kleinere gebruikers is er de Essentials-uitvoering, die gelimiteerd is tot 2 processors en 25 gebruikers. De Foundation-uitvoering mag alleen worden meegeleverd met servers en is beperkt tot 1 cpu en 15 gelijktijdige gebruikers.
1. De gebruikers kunnen niet kiezen, maar bedrijven kiezen.
2. Bedrijven kunnen dus ook kiezen voor Essentials of Foundation. Dus 4 mogelijkheden
3. De Essentialsversie voor kleinere gebruikers is dus bedoeld voor de Roel van Velzen's van deze wereld? Ook daar wordt vast bedoeld "kleinere bedrijven"

Quidquid latine dictum sit, altum videtur

• DJ Adidas
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 05-10 20:30
Windows Server 2012, dat aanvankelijk door het leven ging als Windows Server 8, bevat onder meer een nieuwe versie van de Hyper-V-hypervisor, met ondersteuning voor het vhdx-formaat voor virtuele opslagmedia. Virtuele disks kunnen nu maximaal 16TB groot zijn, waar dat voorheen 2TB was. Dankzij Hyper-V 3.0 kunnen virtuele machines bovendien tot 32 virtuele cores en 1TB aan intern geheugen bevatten.
Het VHDX-formaat bied ondersteuning aan disken tot maximaal 64TB.
http://technet.microsoft.com/en-us/library/hh831446.aspx

Deze ondersteuning is al sinds de Customer Preview opgerekt van 16 -> 64TB en staat dan ook "fout" in eerdere nieuwsberichten ;)

B. Gates said: "640 should be enough for everyone." I think he meant 640 PB ;-)

• Joost
  • Registratie: November 2005
  • Laatst online: 17-11 15:40
Tweede punt is valide, dat heb ik even omgeschreven. Andere twee punten vind ik echt niet de moeite waard om over na te denken.

Ik ben helemaal geen stagiair

• tes_shavon
Joost schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:53:
.... Andere twee punten vind ik echt niet de moeite waard om over na te denken.
[cynisme-modus]
Het woord 'gebruikers' twee keer vervangen door 'bedrijven' is natuurlijk een bijzonder zware en tijdrovende activiteit
[/cynisme-modus]

• Joost
tes_shavon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 11:08:
[...]

[cynisme-modus]
Het woord 'gebruikers' twee keer vervangen door 'bedrijven' is natuurlijk een bijzonder zware en tijdrovende activiteit
[/cynisme-modus]
Bedrijven dekt de lading niet. Gebruikers kunnen ook particulieren zijn. En los daarvan is er niets mis met het woord 'gebruikers'.

• tes_shavon
Joost schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:01:
[...]
En los daarvan is er niets mis met het woord 'gebruikers'.
In de eerste zin niet, maar wel bij de combinatie van de woorden 'kleinere gebruikers', maar dat is mijn mening.

Verder ben ik ook van mening dat de opmerking van DJ Adidas nog zou moeten worden aangepast in je tekst. Dat is een feitelijke onjuistheid.

• Joost
tes_shavon schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:22:
[...]

In de eerste zin niet, maar wel bij de combinatie van de woorden 'kleinere gebruikers', maar dat is mijn mening.

Verder ben ik ook van mening dat de opmerking van DJ Adidas nog zou moeten worden aangepast in je tekst. Dat is een feitelijke onjuistheid.
Er is niets mis met 'kleinere gebruikers'. Opmerking van DJ Adidas is in artikel verwerkt.

Pagina: 1