Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Full size bluetooth muis

Pagina: 1
Acties:

• Benedykt
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 13-11 12:34
Hoi!

Ik ben voor mijn vriendin op zoek naar een bluetoothmuis icm haar Macbook. Omdat het gallige ding 2 USB poorten heeft en ze zeer regelmatig beide poorten nodig heeft voor haar werkzaamheden (en niet wil lopen klooien met usb hubs e.d.) heeft ze eigenlijk een bluetoothmuis nodig.

Het probleem echter is dat bluetooth muizen relatief schaars zijn. En de muizen die in de winkels liggen zijn 9 van de 10 keer van die ienemienie notebook/reismuisjes, welke op hun beurt erg lullig werken wanneer je erg langere tijd mee werkt (8 tot 10 uur op een dag). Daarnaast heeft ze aangegeven graag een 'Back' button op de muis te willen hebben om snel naar de vorige pagina te kunnen navigeren.

Ik wil graag een beetje een fatsoenlijk merk voor d'r kopen, dus geen Sweex/Trust achtige rotzooi.
Ze heeft intussen de Logitech M555b in handen gehad, maar die was nog te klein. Ook heeft ze een tijdje gewerkt met een Apple Magic mouse, maar dat lag haar totaal niet. Gewoon een ouderwetsche scroller en het liefste dus ook een back-button.

Het is erg moeilijk bepalen van plaatjes uit de pricewatch wat nou fullsize muizen zijn en wat notebook/reismuizen zijn.

Heeft iemand een goede suggestie? :)

[ Voor 7% gewijzigd door Benedykt op 05-09-2012 03:03 ]

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

• MicGlou
  • Registratie: Augustus 2008
  • Laatst online: 26-11 18:37
Ik zou dan toch de beperking van het weinige aantal usb-poorten oplossen :)

Met bijvoorbeeld zoiets: pricewatch: Sabrent 4-Poort USB-Hub (USB-CBBH)

Dan kan je kiezen uit iedere muis... of je nou alleen de muis insteekt, of de muis met een klein stukje extra kabel eraan, maakt niet zoveel uit toch? Daar is weinig klooien bij...

Overigens... heeft jouw vriendin zulke grote handen dan? Een M555b is een vrij doorsnee formaat, helemaal niet zo klein?

[ Voor 34% gewijzigd door MicGlou op 05-09-2012 08:21 ]

• Bartjezz
  • Registratie: Maart 2006
  • Laatst online: 16-06-2024
En die muizen die met WiFi werken? Volgens mij van HP??

• Benedykt
MicGlou schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:16:
Ik zou dan toch de beperking van het weinige aantal usb-poorten oplossen :)

Met bijvoorbeeld zoiets: pricewatch: Sabrent 4-Poort USB-Hub (USB-CBBH)

Dan kan je kiezen uit iedere muis... of je nou alleen de muis insteekt, of de muis met een klein stukje extra kabel eraan, maakt niet zoveel uit toch? Daar is weinig klooien bij...
Juist wel, het moet zo gemakkelijk mogelijk zijn (muis aan, werken). Geen geouwehoer met usb hubjes, ontvangers e.d.
Omdat ze niet altijd die ontvanger makkelijk in de laptop kan laten (omdat ze regelmatig de 2 poorten nodig heeft) wil ze graag een bluetooth muis.
MicGlou schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:16:
Overigens... heeft jouw vriendin zulke grote handen dan? Een M555b is een vrij doorsnee formaat, helemaal niet zo klein?
Nou dat ben ik wel met d'r eens, een M555b is absoluut geen doorsnee formaat als je "echte" muizen gewent bent. Ik werk al jaren met de voorloper van de Logitech M500 en zij heeft op dit moment een Microsoft Comfort Mouse 6000. Als je die muizen gewent bent zijn die laptopmuisjes (en dus ook de 555b) klein en erg krampachtig.

NZXT H7 Flow | AMD Ryzen 9 5900X | Gigabyte X570 Gaming X | Corsair Vengance LPX 64GB DDR4-3200 | Sapphire Nitro+ RX 6950 XT | FujiFilm X-S10 | Sigma 18-50mm F/2.8 | Sigma 30mm F/1.4 | Sigma 56mm F/1.4 | Viltrox 85mm AF II F/1.8 | Meike 50mm F/0.95

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wij hebben 2 van die M555b muisjes, en ook ik vind ze kleiner dan de standaard maat muis. Bovendien heeft 't geen back knop.

Mare, je kan in de PW niet zien wat een full size is, en wat een notebook maatje is? Vreemd. http://tweakers.net/price...BElow20MeWsIxdRH9oGhpTSBw
1e is al full size. De Razer Orochi. Asus BX700 is ook normaal formaat. Als het goed is iig, het lijkt er wel op namelijk.

Kijk welke winkels ze te krijgen zijn, loop binnen en zie 't met je eigen ogen. Bevalt 't, dan neem je 'm meteen mee.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Benedykt
Hero of Time schreef op woensdag 05 september 2012 @ 13:53:
Als het goed is iig, het lijkt er wel op namelijk.
En daar zit ik dus ook de hele tijd mee. ;)

Mijn originele vraag was eigenlijk: Heeft iemand een tip?
Ik zal de PW even bij langs gaan en winkels noteren en bij langs gaan. Er zit even niets anders op blijkbaar. :)

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 21:43

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Afmetingen van de Razer site:
Approximate Size : 99 mm / 3.90” (Length) x 67 mm / 2.64” (Width) x 35 mm / 1.38” (Height)
Nou, daar heb je genoeg aan, of niet?

Commandline FTW | Tweakt met mate

Pagina: 1