Acties:
  • 0 Henk 'm!

Anoniem: 472088

Topicstarter
Hallo Allemaal,

Ik hoop dat iemand mij kan helpen. Ik heb een samsung ps50C7700 3D tv en deze update ik 1 keer in de zoveel tijd door de update van de samsung site te downloaden en deze vervolgens via usb stick te installeren. Deze avond zag ik dat er een nieuwe update op de site stond en heb deze ook willen installeren.
Ik heb de update ook netjes kunnen starten, maar helaas tijden het updaten bleef deze hangen op 0%. Aangezien dit normaal altijd vrij snel gaat had ik al het vermoeden dat er iets verkeerd ging. Na ruim 3 kwartier stond de update nog steeds op 0%. Ik heb vervolgens de stick eruit gehaald en getracht deze te controleren op fouten. Stick is niet meer benaderbaar. Of tewel mijn usb stick heeft het tijdens het updaten bewegen. Ik krijg de tv nu op geen enkele manier meer aan. Ik heb de update op een andere stick gezet en deze aan de tv gekoppeld, maar de tv doet er helemaal niets mee. Hij blijft maar herstarten. TV reageert helemaal nergens meer op. Heeft iemand een idee wat ik kan uitvoeren, zodat ik alsnog mn tv weer kan opstarten. Ik heb het vermoeden dat de tv nu een beschadigd bestand heeft en daardoor niet wil opstarten. Kan ik misschien mijn laptop koppelen en het alsnog installeren??

Ik hoop dat iemand een antwoord weet, want ik kan me echt geen nieuwe tv veroorloven.

met vriendelijke groet,

Michel

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pdjstorm
  • Registratie: Juli 2004
  • Laatst online: 01-09-2023
Probeer eens de 7 stappen zoals beschreven op http://www.ehow.com/how_6...-samsung-tv-firmware.html

Mocht het niet werken, probeer het dan opnieuw met de tweede USB poort.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Bedankt voor de info. Zodra ik thuis ben zal ik het direct gaan proberen en zal ik het laten weten of het ook heeft gewerkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Topicstarter
Helaas heb ik net moeten constateren dat deze oplossing niet heeft gewerkt. Ik had de tv al van het stroom, want indien er stroom op staat, dan blijft hij aan en uit gaan. Ik heb dus het stroom er op gezet en op de powerknop (standby) van mijn tv gedrukt voor +/- 3 a 4 seconden. Ik heb het ook korter en iets langer gedaan, maar tijdens het drukken gaat de tv al weer herstarten. Ik weet ook niet of de knoppen wel reageren aangezien het tip toetsen zijn. Het zijn dus geen fysieke knoppen.

Heeft iemand nog een idee??

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 23:54

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Ik zou toch even Samsung bellen. Waarschijnlijk is er nog een 'cold reset' voor tijdens het opstarten..

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A