Hallo,
Ik zit met verbazing dit nieuwsbericht te lezen en wil al bijna reageren totdat ik de update zie van 13:09 terwijl het nieuwsbericht om 10:40 is geplaatst.
Ik vind het jammer dat er niet eerst bij KPN wordt nagegaan wat hun kant van het verhaal is voordat het nieuwsbericht wordt geplaatst, het is nou niet baanbrekend nieuws wat niet een paar uur kan wachten voor plaatsing. De laatste zin van de update:
De update is an sich wel netjes toegevoegd, echter lopen mensen al 3 uur lang op KPN te bashen wat eigenlijk niet terecht is.
Dus 2 vragen eigenlijk:
Ik zit met verbazing dit nieuwsbericht te lezen en wil al bijna reageren totdat ik de update zie van 13:09 terwijl het nieuwsbericht om 10:40 is geplaatst.
Ik vind het jammer dat er niet eerst bij KPN wordt nagegaan wat hun kant van het verhaal is voordat het nieuwsbericht wordt geplaatst, het is nou niet baanbrekend nieuws wat niet een paar uur kan wachten voor plaatsing. De laatste zin van de update:
Deze zin zet het nieuwsbericht wel in een heel ander perspectief en m.i. is het nog maar de vraag of het een frontpage nieuws waardig bericht is aangezien het nog wel een bestaande dienst is, maar echter niet meer wordt aangeboden aan klanten.KPN verkoopt dit niet meer actief aan nieuwe klanten maar KPN levert nog steeds internettoegang aan deze klanten, conform afspraak. De klant die zich bij Radar heeft gemeld maakte ook nog gebruik van deze internettoegang."
De update is an sich wel netjes toegevoegd, echter lopen mensen al 3 uur lang op KPN te bashen wat eigenlijk niet terecht is.
Dus 2 vragen eigenlijk:
- Is er een reden waarom niet eerst is gewacht op bericht van KPN?
- Zo nee, zou dit een idee zijn voor soortgelijke nieuws berichten in de toekomst?
Just a simple thought....