Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Bevestiging nieuwsbericht I-mode KPN

Pagina: 1
Acties:

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:53
Hallo,

Ik zit met verbazing dit nieuwsbericht te lezen en wil al bijna reageren totdat ik de update zie van 13:09 terwijl het nieuwsbericht om 10:40 is geplaatst.

Ik vind het jammer dat er niet eerst bij KPN wordt nagegaan wat hun kant van het verhaal is voordat het nieuwsbericht wordt geplaatst, het is nou niet baanbrekend nieuws wat niet een paar uur kan wachten voor plaatsing. De laatste zin van de update:
KPN verkoopt dit niet meer actief aan nieuwe klanten maar KPN levert nog steeds internettoegang aan deze klanten, conform afspraak. De klant die zich bij Radar heeft gemeld maakte ook nog gebruik van deze internettoegang."
Deze zin zet het nieuwsbericht wel in een heel ander perspectief en m.i. is het nog maar de vraag of het een frontpage nieuws waardig bericht is aangezien het nog wel een bestaande dienst is, maar echter niet meer wordt aangeboden aan klanten.

De update is an sich wel netjes toegevoegd, echter lopen mensen al 3 uur lang op KPN te bashen wat eigenlijk niet terecht is.

Dus 2 vragen eigenlijk:
  • Is er een reden waarom niet eerst is gewacht op bericht van KPN?
  • Zo nee, zou dit een idee zijn voor soortgelijke nieuws berichten in de toekomst?

Just a simple thought....

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:42

arnoudwokke

Redacteur
wGoed punt en scherp opgemerkt!

In het verleden hebben we vaak wel berichten vastgehouden in afwachting van reactie van KPN, maar dat bleek geen slim plan: het duurt vaak een tot twee dagen en soms meer voordat KPN reageert. Ook reageert KPN sneller als het bericht al online is. Ik was blij verrast door de snelle reactie nu en hoop dat het standaard wordt. Zolang dat niet zo is, beslissen we per geval of we wachten.

Ter vergelijking: ik heb maandag om 3 uur een vraag gesteld aan KPN over een ander onderwerp: nog geen reactie mogen ontvangen :)

• Onoffon
  • Registratie: April 2006
  • Laatst online: 13:53
Ah, duidelijk.

Het is natuurlijk ook een kip-ei verhaal waarbij je logischerwijs niet eeuwig gaat wachten op een reactie, het is dan aan KPN om te bepalen of ze hier wel of niet snel op gaan reageren en de consequenties zijn dan voor hunzelf.

Wellicht een optie om aan te geven in nieuwe nieuwsberichten dat het desbetreffende bedrijf of persoon nog geen reactie heeft gegeven (daar waar relevant natuurlijk)?

[ Voor 38% gewijzigd door Onoffon op 05-09-2012 10:40 ]

Just a simple thought....

• arnoudwokke
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 13:42

arnoudwokke

Redacteur
Soms doen we dat ook, maar idd niet consequent. Puntje idd