Ik heb geen wallet account voor het betalen via nfc.
heb mijn tablet geroot en unlocked en toen niets ingevuld bij het aanmelden.
Toen ik mijn account weer wou invullen gaf hij aan dat dat niet kon. Hij stond al geregistreerd???
toen naar playstore gegaan via vpn en daar kreeg ik de optie "add card for $25,-"
Dat heb ik gedaan (een 3v voucher van 20 euro waar ik een nl addres op heb)
in de play store heb ik een US adres ingevuld met US telefoonnummer.
en 5 seconden later kon ik spullen kopen in de US play store. Maar ook gewoon in de nederlandse
Met titanium heb ik google books, magazines en movies "ge-defrost" en toen had ik ook mijn gratis boeken en magazines. En kon ik transformers streamen of downloaden (moet er wel een vpn naar de US play store zijn anders krijg je een melding dat hij niet beschikbaar is in jouw land)
eenmaal gedownload kan ik alles lezen en bekijken zonder vpn.
Wil ik echter nieuwe films of magazines kopen dan moet er weer een vpn opgezet worden.
onder manage accounts zie ik 2 credit cards staan. de 25 giftcard van google en de 3v voucher vard.
voor wallet geeft hij aan dat ik dat niet heb en dat dat niet ondersteund word.
PS het is heel handig van google om een handleiding mee te leveren over hoe de Nexus 7 en google now rtc werkt. Maar dat deze niet te lezen is in nederland zonder eerst te rooten en de app te defrosten. Doe er dan een PDF bij.
tot nu toe gaat het prima. al heel wat aangeschaft met dollars hier in de NL play store.
[
Voor 8% gewijzigd door
DarkSide op 11-09-2012 16:17
]
There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.