Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Omeg
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 11-07-2018
Tegoed discussie in the juiste forum.

Ik heb nog geen manier gevonden om de Play tegoed voor Nexus 7 waar google het over heeft te kunnen ''cashen''.
(Dat is XDA forum manier niet mee tellend).

Wij zouden als NLers gewoon onze tegoed in Euro's moeten ontvangen, en dus geen omwegen moeten maken om Play tegoed te ontvangen die ook nog in USD is ;).

Als iemand een oplossing heeft gevonden graag posten.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Ik heb mijn Play tegoed in $'s, maar mijn Nexus7 komt dan ook uit de US. Echter kan ik het hier niet uitgeven vanwege restricties. Ben nu in de weer met de Play Store support, hoop dat daar iets vruchtbaars uitkomt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
  • Registratie: Maart 2002
  • Laatst online: 24-09 15:05
Quote uit Nexus topic :
Boertje1991 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 20:52:
Voor iedereen die geen Play Store credit krijgt:

Dit is gewoon op internet te vinden (http://forum.xda-develope...=1792592&highlight=credit)
Gewoon via vpn doen en je hebt $25 op je account.

Terwijl je via de vpn verbonden bent, kan je meteen je gratis boeken, muziek, tijdschriften en film downloaden. Sla deze wel lokaal op, want zonder vpn kan je er niet meer bij.

Succes!!
agoNITE schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:29:
[...]

Harde reset hoeft niet. Heb mijn Google account verwijderd, VPN ingesteld en connected. Google account weer ingesteld.

Daarna kreeg ik in de Play Store de optie om een CC toe te voegen en $25 tegoed te krijgen.

Morgen even nieuwe 3Vcard aanmaken en proberen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• pven
  • Registratie: Oktober 1999
  • Niet online
Omeg schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:23:
(Dat is XDA forum manier niet mee tellend).
Waarom gebruik je de XDA-manier dan niet? Voor zover ik heb gelezen werkt die.

|| Marktplaats-meuk. Afdingen mag! ;-) || slotje.com for sale || Dank pven! ||

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Registratie: Juli 2007
  • Laatst online: 25-09 21:23
agoNITE schreef op woensdag 05 september 2012 @ 07:43:
Quote uit Nexus topic :

[...]

[...]
Als je al een credit card hebt toegevoegd in NL, en je zou deze truc uithalen zonder dat je je creditcard van Google Wallet verwijderd, zou 't dan werken?

EDIT: Gewoon maar ff getest op de harde manier. Dat werkt niet :)

[ Voor 9% gewijzigd door omgwtfbbq op 05-09-2012 08:23 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
omgwtfbbq schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:14:
[...]

Als je al een credit card hebt toegevoegd in NL, en je zou deze truc uithalen zonder dat je je creditcard van Google Wallet verwijderd, zou 't dan werken?

EDIT: Gewoon maar ff getest op de harde manier. Dat werkt niet :)
Je hebt het al getest, maar dat werkt inderdaad niet. Wat voor US postcode/telefoonnummer gebruik jij? Gewoon van zo'n fake US persoon generator ofzo?

Heb zelf nog een 3Vcash gekoppeld aan Google Wallet, deze verwijderen en opnieuw toevoegen werkte hier niet.

EDIT #1:
Net een nieuwe 3vcash voucher gekocht, heb er nu $ 25,- Play-tegoed bij. Dus op bovenstaande manier, zonder reset.

EDIT #2:
Bedenk me net dat ik mijn Google account helemaal niet heb hoeven verwijderen zonet. Gewoon via VPN verbinden, Play Store openen, CC toevoegen. Daarna meteen melding dat ik $ 25 Play-tegoed had gekregen.

[ Voor 30% gewijzigd door agoNITE op 05-09-2012 09:15 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Zer0
  • Registratie: September 1999
  • Niet online

Zer0

Destroy 2000 Years Of Culture

Omeg schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:23:
Wij zouden als NLers gewoon onze tegoed in Euro's moeten ontvangen, en dus geen omwegen moeten maken om Play tegoed te ontvangen die ook nog in USD is ;).
Waarom zou dat in euro's moeten als de aanbieding niet bestaat in Europa?

[ Voor 3% gewijzigd door Zer0 op 05-09-2012 09:27 ]

maybe we sit down and talk about the revolution and stuff
but it doesn't work like that
you can't turn back now there's no way back
you feel the power to destroy your enemy..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Zer0 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:26:
[...]

Waarom zou dat in euro's moeten als de aanbieding niet bestaat in Europa?
Bestaat in Europa wel, maar niet overal. Anyway, ik heb het tegoed gewoon in $ gekregen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide
  • Registratie: Oktober 2000
  • Laatst online: 20-09 20:57

DarkSide

theres no place like ::1

zit er ook aan te denken om een 3v voucher aan te schaffen en via VPN "mijn" tegoed te krijgen.
Maar kan ik dan ook boeken etc lezen. Ik zie die app namelijk niet op mijn nexus staan.
of wordt die dan automatisch geactiveerd?

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• omgwtfbbq
  • Laatst online: 25-09 21:23
DarkSide schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:35:
zit er ook aan te denken om een 3v voucher aan te schaffen en via VPN "mijn" tegoed te krijgen.
Maar kan ik dan ook boeken etc lezen. Ik zie die app namelijk niet op mijn nexus staan.
Wordt automatisch geactiveerd zolang je op die VPN blijf zitten. Ga je van die VPN af naar een NL netwerk dan raak je ze weer kwijt. :)
agoNITE schreef op woensdag 05 september 2012 @ 08:33:
[...]

Je hebt het al getest, maar dat werkt inderdaad niet. Wat voor US postcode/telefoonnummer gebruik jij? Gewoon van zo'n fake US persoon generator ofzo?

Heb zelf nog een 3Vcash gekoppeld aan Google Wallet, deze verwijderen en opnieuw toevoegen werkte hier niet.

EDIT #1:
Net een nieuwe 3vcash voucher gekocht, heb er nu $ 25,- Play-tegoed bij. Dus op bovenstaande manier, zonder reset.

EDIT #2:
Bedenk me net dat ik mijn Google account helemaal niet heb hoeven verwijderen zonet. Gewoon via VPN verbinden, Play Store openen, CC toevoegen. Daarna meteen melding dat ik $ 25 Play-tegoed had gekregen.
Ik heb gewoon m'n CC gebruikt die al gekoppeld was. Dus deze stond gewoon op mijn naam en adres. Waarschijnlijk als ik mijn CC verwijder, en vervolgens 'm koppel met een US zipcode en adres ontvang ik het wel, misschien dat ik dat vanavond wel even probeer!

[ Voor 19% gewijzigd door omgwtfbbq op 05-09-2012 09:36 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Boertje1991
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 26-06 10:11
DarkSide schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:35:
Als je via vpn verbonden bent, kan je die apps uit de Play Store downloaden.
omgwtfbbq schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:35:
[...]

Ik heb gewoon m'n CC gebruikt die al gekoppeld was. Dus deze stond gewoon op mijn naam en adres. Waarschijnlijk als ik mijn CC verwijder, en vervolgens 'm koppel met een US zipcode en adres ontvang ik het wel, misschien dat ik dat vanavond wel even probeer!
Ik heb gewoon dezelfde CC-gegevens nogmaals ingevoerd (ik had al een creditcard aan m'n account gekoppeld), alleen nu de zipcode en het telefoonnummer van iemand uit Atlanta ingevoerd.
http://www.whitepages.com/ Hier gewoon een random "mr. Smith" opzoeken :)
Je hoeft je creditcard dus niet eerst te verwijderen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

[quote]Boertje1991 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:38:
[...]

[...]
Ben nu via VPN verbonden en ik kan inderdaad google books zien.
Hij geeft aan dat er een update is. Maar ik kan hem niet updaten, dowloaden of openen.

There are 10 kinds of people in this world..... Those who know binary. And those who don't.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 01-11-2024
DarkSide schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:56:
[quote]Boertje1991 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:38:
[...]

[...]
Ben nu via VPN verbonden en ik kan inderdaad google books zien.
Hij geeft aan dat er een update is. Maar ik kan hem niet updaten, dowloaden of openen.
Klopt, had ik ook.
Dit werkt alleen als je de tablet via VPN hebt geactiveerd. Dan ziet de homepage er trouwens ook heel anders uit.

"me" is geen bezittelijk voornaamwoord! Terug naar de basisschool!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ok dus toch mijn google account weggooien en dan via VPN opnieuw activeren.

edit: best wel een gedoe. Jammer dat google dit niet gewoon levert in nederland.

[ Voor 35% gewijzigd door DarkSide op 05-09-2012 10:03 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
DarkSide schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:02:
Ok dus toch mijn google account weggooien en dan via VPN opnieuw activeren.

edit: best wel een gedoe. Jammer dat google dit niet gewoon levert in nederland.
Kun je proberen, maar volgens mij werkt dat niet zo, ik heb nml de vpn via de router ingesteld gehad, en de N7 terug gezet naar fabrieksinstellingen, de eerste keer dat je de tab aanzet activeer je hem (volgens mij)

De manier die jij beschrijft heb ik niet geprobeerd, is iig het proberen waard natuurlijk!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dubrillion
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 08:51
Ik krijg dat aankopen op dit moment nog niet mogelijk zijn in mijn land.
Hoef ook geen CC toe te voegen, dus ook nog niks ontvangen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Had nog even wat zitten lezen, officieel kom je alleen in landen waar Google Wallet te gebruiken is in aanmerking voor het Play tegoed.
2. In order to receive this promotional balance for the tablet activation, you must currently have or create a Google Wallet account on your tablet. You must also add a credit card or debit card to such account (or already have a credit card or debit card in such account) for use in future purchase and payment transactions with the Google Wallet. This promotional balance is not available for Google Wallet accounts where you only store your bank account or Carrier Billing information as a payment method.
Ze hebben het over een Google Wallet account, maar vermoed dat de app ook bruikbaar moet zijn in het land waarin je activeert.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hmm denk dat het dan toch een factory reset word en opnieuw proberen aan te melden.
Ik zie nu de US play storen en de boeken etc. maar zelf eens preview kan ik niet openen om dat google books er niet opstaat.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
DarkSide schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:18:
Hmm denk dat het dan toch een factory reset word en opnieuw proberen aan te melden.
Ik zie nu de US play storen en de boeken etc. maar zelf eens preview kan ik niet openen om dat google books er niet opstaat.
Ok, vreemd. Heb het zelf zonder reset kunnen doen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Het play tegoed kun je idd zonder reset krijgen.

De apps Books, Movies e.d. niet. Dus ook geen Transformers ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hmm ok. Jammer wou juist wat boeken kopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankser
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 13-02 23:14
Is het tegoed vervolgens beschikbaar in euro's? Zo ja, hoeveel is het dan? kun je (ontkoppeld van vpn) ook vervolgens apps kopen in de (nederlandse) play store van het tegoed?
In principe zou het ook via een duitse proxy moeten kunnen, om vervolgens 20 euro tegoed te krijgen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
cypher21 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:21:
Het play tegoed kun je idd zonder reset krijgen.

De apps Books, Movies e.d. niet. Dus ook geen Transformers ;)
Zodra ik nu via VPN verbind, zonder reset dus, kan ik Transformers gewoon downloaden (status : aangeschaft).

Kan de Play apps inderdaad niet gebruiken. Volgens mij kun je die via Titanium Backup unfreezen.

[ Voor 12% gewijzigd door agoNITE op 05-09-2012 10:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankser
agoNITE schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:38:
[...]

Zodra ik nu via VPN verbind, zonder reset dus, kan ik Transformers gewoon downloaden (status : aangeschaft).

Kan de Play apps inderdaad niet gebruiken. Volgens mij kun je die via Titanium Backup unfreezen.
Maar kun je hem later ook bekijken (als google weer weet dat je in NL zit)?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Blankser schreef op woensdag 05 september 2012 @ 10:45:
[...]

Maar kun je hem later ook bekijken (als google weer weet dat je in NL zit)?
Als je de film volledig downloadt (2+gb) wel
Ik heb de mijne in de USA geactiveerd, en kan alles wat ik daar heb aangeschaft prima hier bekijken, krijg echter wel een foutmelding wanneer ik nieuwe dingen wil aanschaffen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo
  • Laatst online: 23-09 06:04

zAo

GPLv2 Fanboy

Waar kun je je saldo eigenlijk bekijken ?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
zAo schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:27:
Waar kun je je saldo eigenlijk bekijken ?
http://www.google.com/wallet/

Onder betaal-opties ofzo.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Kan daar idd ook.
Als je een betaalde applicatie aanklikt, krijg je betalingsopties, hierin wordt je tegoed ook weergegeven

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
cypher21 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 12:54:
[...]

Kan daar idd ook.
Als je een betaalde applicatie aanklikt, krijg je betalingsopties, hierin wordt je tegoed ook weergegeven
Wou mijn post net editen :P

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 15:01

tismij

???

als je dat tegoed via een VPN scoort, kun je dan later gewoon zonder VPN gebruik maken van dat tegoed of is dat dan alleen in de US play store te gebruiken?

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
tismij schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:03:
als je dat tegoed via een VPN scoort, kun je dan later gewoon zonder VPN gebruik maken van dat tegoed of is dat dan alleen in de US play store te gebruiken?
kan er overal gebruik van maken, US play store via VPN, maar ook gewoon de Nederlandse

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tismij
  • Registratie: November 2003
  • Laatst online: 22-09 15:01

tismij

???

cypher21 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 14:04:
[...]

kan er overal gebruik van maken, US play store via VPN, maar ook gewoon de Nederlandse
mooi nou dan geef ik het nog een weekje en als er dan geen zicht op is dat het via de normale manier ook in NL komt dan doe ik het op de moeilijke manier.

It has always been the prerogative of children and fools to point out that the emperor has no clothes but the emperor remains the emperor and the fool is just a fool.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

kijk dat is wel mooi om te horen.
Denk dat het dan toch maar zo'n 3V voucher word.
En kijken of ik de $25,- kan bemachtigen. Kunnen er iig een paar leuke spellen en apps aangeschaft worden.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday
  • Laatst online: 09:08

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Ik heb het als volgt gedaan:

- Nandroid-backup gemaakt via CWM
- Factory reset gedaan
- Opnieuw opstarten en de schermen waarin ik mijn Google-account in moest vullen overgeslagen
- Toen de tablet klaar was met de setup heb ik een VPN-connectie toegevoegd
- Hostname: superfreevpn.com, username: free, password: (staat op http://superfreevpn.com/)
- Daarna heb ik in de instellingen mijn Google-account toegevoegd
- Vervolgens kreeg ik meteen een mailtje dat ik $25 tegoed heb gekregen
- Daarna heb ik mijn Nandroid-backup teruggeplaatst via CWM

In totaal 10-15 minuten werk denk ik. Ik heb wel two-step verification aanstaan op mijn Google-account waardoor ik me wat zekerder voelde om mijn Google-account over een onbekend VPN-netwerk te versturen, al ga ik er vanuit dat de verbinding over https wordt gemaakt.

Deze methode die ik heb gebruikt komt grotendeel overeen met http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1792592 maar ik heb het gemengd met nandroid zodat ik niet alles weer kwijt ben en overnieuw moet beginnen met de Nexus 7. :)

Edit: Ik had al twee tijdschriften gekocht in Google Play, maar na deze methode had ik ook opeens allerlei bladen erbij en ook de Transformer-film. Met die magazines ben ik wel blij want Google Play Magazines leest echt véél lekkerder dan tijdschriften op mijn iPad.

[ Voor 22% gewijzigd door gday op 05-09-2012 16:02 ]

ingen vill veta var du köpt din tröja

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
gday schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:50:
Ik heb het als volgt gedaan:

- Nandroid-backup gemaakt via CWM
- Factory reset gedaan
- Opnieuw opstarten en de schermen waarin ik mijn Google-account in moest vullen overgeslagen
- Toen de tablet klaar was met de setup heb ik een VPN-connectie toegevoegd
- Hostname: superfreevpn.com, username: free, password: (staat op http://superfreevpn.com/)
- Daarna heb ik in de instellingen mijn Google-account toegevoegd
- Vervolgens kreeg ik meteen een mailtje dat ik $25 tegoed heb gekregen
- Daarna heb ik mijn Nandroid-backup teruggeplaatst via CWM

In totaal 10-15 minuten werk denk ik. Ik heb wel two-step verification aanstaan op mijn Google-account waardoor ik me wat zekerder voelde om mijn Google-account over een onbekend VPN-netwerk te versturen, al ga ik er vanuit dat de verbinding over https wordt gemaakt.

Deze methode die ik heb gebruikt komt grotendeel overeen met http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1792592 maar ik heb het gemengd met nandroid zodat ik niet alles weer kwijt ben en overnieuw moet beginnen met de Nexus 7. :)
Hier stap 1, 2 en 3 niet gedaan: enkel google account verwijderd en play store cache gewist. Werkte prima :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

jampot1989 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:54:
[...]

Hier stap 1, 2 en 3 niet gedaan: enkel google account verwijderd en play store cache gewist. Werkte prima :)
Ik durfde dat niet aan omdat ik niet wist wat er zou gebeuren met mijn instellingen en apps als ik mijn Google-account verwijder. Blijft alles dan intact?

Ik kan het tegoed overigens niet in de Nederlandse store gebruiken volgens mij, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Ik koop geregeld in de US store namelijk.

[ Voor 17% gewijzigd door gday op 05-09-2012 16:10 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jampot1989
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 02-08-2023
gday schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:55:
[...]

Ik durfde dat niet aan omdat ik niet wist wat er zou gebeuren met mijn instellingen en apps als ik mijn Google-account verwijder. Blijft alles dan intact?

Ik kan het tegoed overigens niet in de Nederlandse store gebruiken volgens mij, maar dat vind ik niet zo'n probleem. Ik koop geregeld in de US store namelijk.
Jahoor, alles bleef intact.

Hoe bedoel je, NL Store? Net een app gekocht met de 25 dollar, dat ging prima :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Als ik bijvoorbeeld N.O.V.A. 3 wil kopen is mijn Google Play-saldo disabled en staat erbij: 'Deze betaalmethode kan niet worden gebruikt voor deze aankoop. (RBC)' Of houdt dat iets anders in dan ik denk?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
gday schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:28:
Als ik bijvoorbeeld N.O.V.A. 3 wil kopen is mijn Google Play-saldo disabled en staat erbij: 'Deze betaalmethode kan niet worden gebruikt voor deze aankoop. (RBC)' Of houdt dat iets anders in dan ik denk?
Heb je ook een creditcard ?
Ik kreeg die melding namelijk ook als ik de CC had verwijderd.

Toen ik die echter weer toevoegde kreeg ik een hele andere melding, dit heeft google support opgelost, duurde wel vijf dagen, maar daarna kon ik mijn CC en het play tegoed iig wel prima gebruiken (even kopietje van mijn mail aan wallet-support AT google DOT com) :
I've added a credit card to my google account. I was traveling in the USA and bought a Nexus 7 tablet. I've received the 25 dollar credit, but can't spend it. Nor can use my credit card.

When i try to buy an app on my phone or tablet i'm getting a simple error: " "An error occurred. Please try again."

When i try to buy an app from the browser on my pc i'm getting a more informative error:

Uh oh. There was a problem.

We couldn't complete your purchase because of a technical issue.

Details of the problem below:

We were unable to verify your account information. Please visit wallet.google.com/manage in order to resolve this issue.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

cypher21 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:42:
[...]

Toen ik die echter weer toevoegde kreeg ik een hele andere melding, dit heeft google support opgelost, duurde wel vijf dagen, maar daarna kon ik mijn CC en het play tegoed iig wel prima gebruiken (even kopietje van mijn mail aan wallet-support AT google DOT com) :

[...]
Ik heb twee creditcards in mijn account staan. Geen virtuele maar echte creditcards. Aankopen met die creditcards leveren geen problemen of errors op.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
hmm, dan weet ik het ook niet :)
Even mailen naar google, zie e-mail adres in vorige bericht.

Was lastig te vinden trouwens, die z.g.n. support op wallet is nogal slecht

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

cypher21 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:57:
hmm, dan weet ik het ook niet :)
Even mailen naar google, zie e-mail adres in vorige bericht.

Was lastig te vinden trouwens, die z.g.n. support op wallet is nogal slecht
Nou ja, zo lang ik het tegoed in de US store kan gebruiken maak ik me niet zo druk. Dat tegoed komt ook dan wel op. :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

jampot1989 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 15:54:
[...]

Hoe verwijder je dat account dan?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• esmittie
  • Registratie: Juli 2011
  • Laatst online: 25-09 16:38
Ik krijg de melding:
This payment method cannot be used for this purchase (RBC)

Play-tegoed is ook uitgegrijsd bij aankopen.
Iemand anders ook dit probleem gehad?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

Als ik in de USA store iets wil kopen, dat staat er een optie bij "Add credit card for $25 promotion." Als ik daar mijn CC invoer, dan zegt hij dat ik niet in aanmerking kom voor de promotie. Als ik als land USA neem, dan geeft hij een error.

Iemand een idee?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

cypher21 schreef op woensdag 05 september 2012 @ 16:42:
[...]

[...]
Bij nader inzien ... als ik aankopen wil doen op http://play.google.com/ krijg ik een soortgelijke melding, maar dan met "There is an error in the setup for your purchase. Please contact the merchant about this issue."

Op de telefoon en Nexus 7 kan ik wel gewoon aankopen doen met de creditcard, maar niet met het tegoed. Aanvankelijk dacht ik dat het wel werkte in de US store, maar het werkt ook in die store niet. Tot nu toe heeft het me dus helemaal niets opgeleverd behalve wat gratis magazines, en is mijn account nu kreupel en kan ik niet meer in de browser aankopen doen. Handig ... :X

Edit: Ik heb nu ook maar Wallet support gemaild en gevraagd of ze mijn probleem op kunnen lossen ...

[ Voor 4% gewijzigd door gday op 05-09-2012 18:59 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
  • Registratie: Juni 2011
  • Laatst online: 24-09 09:44
Ik ging net mijn nexus 7 registreren met de vpn methode alleen merkte ik niet dan mijn vpn verbinding weg was toen ik de CC ging registreren. Ik heb nu wel een welcome to nexus 7 mailtje gehad maar verder zie ik geen tegoed o.i.d..... kan ik het nog steeds krijgen?

Edit: Laat maar, het is gelukt! Via de VPN store kan ik iig wel het tegoed gebruiken, daarbuiten moet ik nog even checken... I'll keep you posted!

Edit 2: Zojuist het 25 dollar mailtje gehad

Exit.3: lijkt erop dat het tegoed ook vanuit Nederland bruikbaar is. Optie was niet grijs bij mij op mijn galaxy Nexus (kan zijn omdat mijn 7 nog steeds in de VPN zit)

[ Voor 43% gewijzigd door tobitronics op 05-09-2012 23:13 ]

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Heel apart dat het zo verschilt bij iedereen. Ik kan helemaal niks met dat tegoed, niet met en niet zonder VPN. Heb wat mailtjes gehad van Google Support die vragen of ik in Nederland of de VS zit (omdat ik devices in mijn account heb van zowel Vodafone als AT&T). Dat zou namelijk de reden zijn volgens hen dat het niet werkt.

Maar dat is nog geen oplossing voor het feit dat mijn Wallet-account gewoon stuk is en ik via http://play.google.com/ geen aankopen kan doen, behalve van apps.

• tobitronics
Hoe zijn jullie aan die transformers film gekomen? Ik heb mijn tab en nacht laten downloaden via VPN maar op het laatst is ie de verbinding kwijtgeraakt. Aangezien het zo langzaam ging, is er geen betere manier?

• agoNITE
Zo makkelijk ging het op mijn tab, op die van mijn vriendin krijg ik het niet voor elkaar. De melding dat je $25 krijgt be j het toevoegen van een CC krijg ik niet te zien.

• sIRwa3
  • Laatst online: 23-08 14:09
idd, ik het kader van: hoe meer info, hoe sneller een oplossing, mijn situatie:

Heb al 3 weken een N7 van de UK, meteen gekoppeld aan mijn gmail, nog nooit een CC aan mijn account gehad, ook geen Wallet geactiveerd tot gisteren, jampot1989 methode; account verwijdert, playstore cache geleegd, vpn> wallet aangemaakt, meteen 25$ gekregen, maar nu, alles wat ik aanschaf, krijg in eerst een mail met gefeliciteerd met uw aankoop, en vrijwel meteen daarna een mail dat mijn aankoop is gecancelled. en dit heb ik met normale wifi verbinding, maar ook via vpn.... en nu net via CC een aankoop willen doen... Same thing., lijkt erop dat ik mijn eigen probleem heb.. maar eens de help desk mailen.... to be continued

• tobitronics
Zojuist even mc3 gekocht om te testen, ging allemaal prima met de aankoop. Iemand ondertussen nog tips over de transformers film?

• sIRwa3
Vreemd, als ik inlog (met mijn windows desktop pc) op Google Wallet staat er dat ik geen apparaten heb geactiveerd voor G wallet. maar in de play store (via vpn) kan ik wallet ook niet downloaden, er is gewoon geen open, of update button. lastig..

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

sIRwa3 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:37:
Vreemd, als ik inlog (met mijn windows desktop pc) op Google Wallet staat er dat ik geen apparaten heb geactiveerd voor G wallet. maar in de play store (via vpn) kan ik wallet ook niet downloaden, er is gewoon geen open, of update button. lastig..
Dat heeft volgens mij te maken met het betalen van producten mét je telefoon/tablet, niet producten vóór je telefoon/tablet. Dus, als je bij Starbucks een Java Chip Frappuccino Light Blended Coffee wilt bestellen, kun je die dan met je Google Wallet afrekenen met NFC.

• cypher21
sIRwa3 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 08:37:
Je hoeft niet eens de wallet app te hebben.
Als je via de VPN in de US play store zit, en op een betaalde applicatie klikt kun je een creditcard toevoegen, als je dit doet met een US adres op de CC krijg je gewoon die 25 dollar.

• sIRwa3
Tnx cypher21, die 25 dollar had ik all, heb wallet inmiddels ook draaiend, (via een filemanager de apk uit systeem folder opnieuw ge-instaleerd)

ik kan inmiddels ook zonder vpn aankopen doen, enige wat nu nog steeds ge-canceled wordt is een in app aankoop om de full versie van WP Clock te verkrijgen.. blijft raar, heb de ontwikkelaar gemailt, miswschien heeft die een idee.

• cypher21
sIRwa3 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:30:
Tnx cypher21, die 25 dollar had ik all, heb wallet inmiddels ook draaiend, (via een filemanager de apk uit systeem folder opnieuw ge-instaleerd)

ik kan inmiddels ook zonder vpn aankopen doen, enige wat nu nog steeds ge-canceled wordt is een in app aankoop om de full versie van WP Clock te verkrijgen.. blijft raar, heb de ontwikkelaar gemailt, miswschien heeft die een idee.
Ah ok. Mooi te horen. In-app aankopen is inderdaad een ander probleem. Een ontwikkelaar kan dit per land wel of niet toestaan.

• zAo

zAo

GPLv2 Fanboy

cypher21 schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:24:
[...]

Je hoeft niet eens de wallet app te hebben.
Als je via de VPN in de US play store zit, en op een betaalde applicatie klikt kun je een creditcard toevoegen, als je dit doet met een US adres op de CC krijg je gewoon die 25 dollar.
Moet het dan ook een CC uit de US zijn? Bij mijn NL CC pikt hij dat niet namelijk.

• cypher21
zAo schreef op donderdag 06 september 2012 @ 10:34:
[...]

Moet het dan ook een CC uit de US zijn? Bij mijn NL CC pikt hij dat niet namelijk.
Ik heb gewoon mijn Nederlandse CC gebruikt, met een amerikaans adres

• sIRwa3
ik heb ook NL cc, adres, zip en phone heb ik Google Headquaters op gegeven :D

heb ook antwoord van de ontwikkelaar, is een play store bug bij google zegt die, hij had ook een oplossing, dus eind goed al goed.... denk ik ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

Mijn probleem dat ik mijn tegoed niet kan gebruiken schijnt te komen dat in mijn Wallet een Nederlands adres staat, ondanks dat ik bij mijn creditcard wél een Amerikaans billing address heb ingesteld. Ik kan dat Nederlandse adres ook niet wijzigen omdat ik hetzelfde Google-account ook gebruik voor verkopen.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankser
Ik heb hetzelfde probleem. In de settings van mijn Google wallet staat:

Privéadres
Uw land kan momenteel niet worden gewijzigd omdat uw Google Play-saldo alleen kan worden gebruikt in Nederland.

Het probleem is waarschijnlijk dat ik al een account had.
Helaas pindakaas, wel een saldo van 25 dollar, geen mogelijkheid het te gebruiken.
Tip: zorg dat je geen wallet account hebt met een nl thuis adres als je het tegoed wil scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• cypher21
Blankser schreef op zaterdag 08 september 2012 @ 23:34:
Ik heb hetzelfde probleem. In de settings van mijn Google wallet staat:

Privéadres
Uw land kan momenteel niet worden gewijzigd omdat uw Google Play-saldo alleen kan worden gebruikt in Nederland.

Het probleem is waarschijnlijk dat ik al een account had.
Helaas pindakaas, wel een saldo van 25 dollar, geen mogelijkheid het te gebruiken.
Tip: zorg dat je geen wallet account hebt met een nl thuis adres als je het tegoed wil scoren.
Dit klopt niet.
Mijn thuisadres was ook Nederlands, en ik had mijn CC ook op dat adres. Toen ik de N7 in de USA kocht, heb ik mijn CC verwijderd van mijn account, hierna toegevoegd op US adres, en voila, 25 dollar. MAAR dit kon ik niet gebruiken, zowel 25 tegoed als CC waren geblokkeerd.
Wallet support heeft dit gefixed,

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• shamp0o
  • Registratie: Oktober 2005
  • Laatst online: 10-09 16:05
Het werkt inderdaad...
Stap 1 : Verwijder je account op je tablet
Stap 2 : Maak een VPN verbinding met Superfreevpn op je tablet
Stap 3 : Open Play Store
Stap 4 : Configureer je account in play store, indien dit niet lukt, verwijder je account nogmaals probeer het opnieuw
Stap 5 : Voer een adres is van een amerikaanse vriend (http://www.whitepages.com) bij het activeren van de 25 dollar.
Er word een 2e creditcard aangemaakt (als je al een 1e hebt in Google Wallet)

Stap 6 : Koop je apps

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Hmm ik probeer nu een VPN op te zetten. En dat gaat goed. krijg connected te zien.
Maar ik zie niet de US playstore die ik eerst wel zag. Maw geen books en movies etc.

Ok cache leeg gemaakt en toen werkte het.
De stappen hierboven gevolgd. En heb mijn 25,- play te goed.
Die ik zo het lijkt in beide play stores kan besteden

[ Voor 32% gewijzigd door DarkSide op 10-09-2012 10:46 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• gday

gday

TENACIOUS D TIME!!!

cypher21 schreef op zondag 09 september 2012 @ 01:50:
[...]

Dit klopt niet.
Mijn thuisadres was ook Nederlands, en ik had mijn CC ook op dat adres. Toen ik de N7 in de USA kocht, heb ik mijn CC verwijderd van mijn account, hierna toegevoegd op US adres, en voila, 25 dollar. MAAR dit kon ik niet gebruiken, zowel 25 tegoed als CC waren geblokkeerd.
Wallet support heeft dit gefixed,
Wallet Support is niet zo snel met fixen bij mij, als ze het überhaupt al gaan fixen. Ze zitten wat te zeuren dat ik niet in de VS zit maar in Nederland.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankser
Ik heb ook nog geen reactie (alleen standaard mailtje, waarop ik weer gereplyed heb).
Als ik mijn creditcard adres in wallet weer instel op mijn eigen nl adres, zie ik als ik iets probeer te kopen:

Google Play balance $25.00 - Uitgeschakeld op basis van uw landinstellingen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• thaan
  • Registratie: Oktober 2004
  • Nu online
Blankser schreef op maandag 10 september 2012 @ 16:45:
Ik heb ook nog geen reactie (alleen standaard mailtje, waarop ik weer gereplyed heb).
Als ik mijn creditcard adres in wallet weer instel op mijn eigen nl adres, zie ik als ik iets probeer te kopen:

Google Play balance $25.00 - Uitgeschakeld op basis van uw landinstellingen
Gaan ze ook niet oplossen, heb ik al contact over gehad.
Ze kunnen het geld niet overzetten naar €'s, ze kunnen het niet beschikbaar maken, niks. Dág $'s! ;w

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Het is gewoon jammer dat de playstore niet volledig beschikbaar is in Nederland incl het tegoed. En dat je zo moeilijk moet doen om het toch nog te krijgen vaak zonder succes

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 13:36
Mij is het wel gelukt om de $25 te krijgen en kan deze ook gewoon besteden in de NL Play Store (dus zonder VPN). Heb niet gereset, maar alleen mijn google-account verwijderd.
Alleen heb ik niet de gratis film, boeken en tijdschriften waar ik wel over lees, maar dat komt waarschijnlijk omdat deze na het resetten vanzelf geïnstalleerd zouden worden?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
thaan schreef op maandag 10 september 2012 @ 20:41:
[...]

Gaan ze ook niet oplossen, heb ik al contact over gehad.
Ze kunnen het geld niet overzetten naar €'s, ze kunnen het niet beschikbaar maken, niks. Dág $'s! ;w
Ben er al bijna doorheen gelukkig :p

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankser
Ik vraag me toch af waarom het soms wel en soms niet werkt. Dollars zijn kennelijk in principe wel te gebruiken in de nl play store. Zelf vermoed ik dat het komt omdat ik al een wallet account had, met een nl thuis adres. Deze is aangemaakt omdat ik al eerder iets had gekocht voor mijn android telefoon.
Vraagje voor de mensen bij wie het werkt: Hadden jullie al een wallet account? Als je kijk bij www.google.com/wallet, >instellingen (wieltje rechtsboven), welk land staat er dan bij privé adres?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Klaassie
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 25-09 13:36
Ik had geen Wallet-account en volgens mij nog steeds niet. Kan op www.google.com/wallet tenminste niet inloggen met mijn google-account.

Ik had eigenlijk niet verwacht dat het zou werken, zeker niet in de nl-store omdat bijna iedereen problemen lijkt te hebben. Maar bij mij ging het dus probleemloos.
Heb als adres trouwens Apple in Cupertino opgegeven, misschien opent dat de deuren bij google... >:) ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• DarkSide

DarkSide

Ik heb geen wallet account voor het betalen via nfc.
heb mijn tablet geroot en unlocked en toen niets ingevuld bij het aanmelden.
Toen ik mijn account weer wou invullen gaf hij aan dat dat niet kon. Hij stond al geregistreerd???
toen naar playstore gegaan via vpn en daar kreeg ik de optie "add card for $25,-"
Dat heb ik gedaan (een 3v voucher van 20 euro waar ik een nl addres op heb)
in de play store heb ik een US adres ingevuld met US telefoonnummer.
en 5 seconden later kon ik spullen kopen in de US play store. Maar ook gewoon in de nederlandse

Met titanium heb ik google books, magazines en movies "ge-defrost" en toen had ik ook mijn gratis boeken en magazines. En kon ik transformers streamen of downloaden (moet er wel een vpn naar de US play store zijn anders krijg je een melding dat hij niet beschikbaar is in jouw land)
eenmaal gedownload kan ik alles lezen en bekijken zonder vpn.
Wil ik echter nieuwe films of magazines kopen dan moet er weer een vpn opgezet worden.

onder manage accounts zie ik 2 credit cards staan. de 25 giftcard van google en de 3v voucher vard.
voor wallet geeft hij aan dat ik dat niet heb en dat dat niet ondersteund word.

PS het is heel handig van google om een handleiding mee te leveren over hoe de Nexus 7 en google now rtc werkt. Maar dat deze niet te lezen is in nederland zonder eerst te rooten en de app te defrosten. Doe er dan een PDF bij.

tot nu toe gaat het prima. al heel wat aangeschaft met dollars hier in de NL play store.

[ Voor 8% gewijzigd door DarkSide op 11-09-2012 16:17 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Blankser
Ik krijg net het volgende bericht van google:
Hi,

I regret the confusion. The Google Play Credit offer is extended only to
eligible users who are physically in US / UK / Canada / Australia. Users
outside these areas will not be eligible to receive the credit; they would
not be able to spend or use the credit while physically outside these
countries in any event. When you connect to the internet during the
activation of your Nexus 7, your country location is evident within the IP
address and it can determine your Google Play Store experience in certain
ways, such as language, the licensed content available for that area, or
the local currency at checkout. We are not concerned with citizenship nor
issues of legal residency, it is simply a matter of geolocation. When
outside the areas of eligibility it is not possible to take advantage of
the Google Play Credit offer. I hope this information helps.

Regards,

Scott
Google Play Customer Support

• DarkSide

DarkSide

Hmm opzich hebben ze gelijk. Maar met de vpn omzijl je de locatie. Ik heb de taal wel op engels staan ( ivm Google now) . Maar zie in de nl play store euro staan en betaal met dollars.

Maar kan me voorstellen dat het mis kan gaan met activeren en het te goed

• KC Boutiette
  • Registratie: April 2002
  • Niet online
Ik heb dit topic er op nagelezen, maar er staan een hoop verschillende verhalen over of het nu mogelijk is om het $25 USA playstore tegoed in de NL playstore te gebruiken. Sommige mensen lukt het wel, sommigen lijkt het dat het lukt en sommigen lukt het niet is zo'n beetje mijn samenvatting ;)
Ik val het liefst in de eerste catagorie dus vandaar mijn vraag: is er een procedure die 'gegarandeerd' werkt?
Info die van toepassing kan zijn: ik heb al een GMail (google) account, taal engels, en een android phone. Nog nooit iets in de playstore gekocht dus ook geen creditcard gekoppeld, nog nooit een wallet account gehad.

• sIRwa3
ik had/heb geen android phone, taal ook op engels, ik heb eerder al een comment gemaakt waarin ik zei hoe het mij gelukt is... het was erg makkelijk, vergeet de vpn niet ;) ik denk dat het je gaat lukken!

alles via n7 gedaan natuurlijk,duh....

• jawaligt
  • Registratie: Januari 2002
  • Niet online
SuperFreeVPN werkte bij mij niet, hij bleef steeds hangen bij het valideren van de credit card informatie.

Deze service werkte wel: http://www.hideipvpn.com/freetrial/
Is in principe commercieel maar ze bieden een trial van 3 uur.

Ik heb nu de $25 maar nog geen apps gekocht, maar even zien of dat ook kan, zal toch wel...

• Rockvee2
  • Registratie: April 2008
  • Niet online
Als je bij je creditcard gegevens valse informatie invult doe je aan fraude, hou dat goed in je hoofd !

Deze restricties zijn er niks voor niks

[ Voor 17% gewijzigd door Rockvee2 op 19-09-2012 23:58 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• KC Boutiette
  • Niet online
sIRwa3 schreef op woensdag 19 september 2012 @ 14:46:
ik had/heb geen android phone, taal ook op engels, ik heb eerder al een comment gemaakt waarin ik zei hoe het mij gelukt is... het was erg makkelijk, vergeet de vpn niet ;) ik denk dat het je gaat lukken!

alles via n7 gedaan natuurlijk,duh....
Ok, thanks! Gaat wel lukken dan. Wel nog even iets waar ik nieuwschierig naar ben: je zegt dat je, je n7 uit de UK hebt laten komen, maar hebt toch je tegoed in dollars gekregen, geen ponden. Mis ik iets :? Of is de n7 niet gekoppeld aan een land en maakt het alleen uit waar je hem activeert? Dan zou ik hem misschien ook met een vpn in Duitsland kunnen activeren en daar € 20 scoren.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
KC Boutiette schreef op vrijdag 21 september 2012 @ 17:58:
[...]

Ok, thanks! Gaat wel lukken dan. Wel nog even iets waar ik nieuwschierig naar ben: je zegt dat je, je n7 uit de UK hebt laten komen, maar hebt toch je tegoed in dollars gekregen, geen ponden. Mis ik iets :? Of is de n7 niet gekoppeld aan een land en maakt het alleen uit waar je hem activeert? Dan zou ik hem misschien ook met een vpn in Duitsland kunnen activeren en daar € 20 scoren.
In dollars krijg je 25 dollar, het maakt allemaal geen zak uit. Plus dat bij afrekenen de valuta gelijk verandert wordt, een app van 69 cent wordt 0,99 dollar

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sunblade NL
  • Registratie: Februari 2012
  • Laatst online: 27-08 21:04
Mij is het ook gelukt met behulp van bovenstaande stappen.
Kan het tegoed ook in de nederlandse playstore gebruiken.
Bedankt ;)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• sIRwa3
je zegt dat je, je n7 uit de UK hebt laten komen, maar hebt toch je tegoed in dollars gekregen, geen ponden. Mis ik iets :?
inderdaad. UK tablet US play tegoed. :) ik heb hem in us geactiveerd, vandaar..

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Ik heb mn credit ook gekregen, maar zowel in de US als in de NL play store krijg ik de melding dat ik de tegoedbon in "mijn" land niet kan gebruiken...

• KC Boutiette
  • Niet online
Het is gelukt met bovenstaande stappen. Mijn situatie: android smartphone zonder wallet account. N7 activeren via vpn en CC info ingevoerd met amerikaans adres. $25 is gelijk toegevoegd aan mijn account. Daarna gebeurde er wel wat raars, ik had een app gekocht op mijn tablet in de NL playstore. Tot dan toe ging alles goed, maar toen ik die app ook op mijn smartphone installeerde werd de koop gecancelled. Ik had ook nog een gratis XDA-editie van de BetterBatteryStats app op mijn smartphone staan. Kennelijk gingen die niet samen want na een uninstall, en opnieuw kopen (via mijn smartphone deze keer) van de app in de NL playstore werkt het wel. Nu nog even kijken hoe ik in mijn wallet account kom om mijn CC gegevens te wissen.

• cypher21
KC Boutiette schreef op woensdag 26 september 2012 @ 17:51:
Het is gelukt met bovenstaande stappen. Mijn situatie: android smartphone zonder wallet account. N7 activeren via vpn en CC info ingevoerd met amerikaans adres. $25 is gelijk toegevoegd aan mijn account. Daarna gebeurde er wel wat raars, ik had een app gekocht op mijn tablet in de NL playstore. Tot dan toe ging alles goed, maar toen ik die app ook op mijn smartphone installeerde werd de koop gecancelled. Ik had ook nog een gratis XDA-editie van de BetterBatteryStats app op mijn smartphone staan. Kennelijk gingen die niet samen want na een uninstall, en opnieuw kopen (via mijn smartphone deze keer) van de app in de NL playstore werkt het wel. Nu nog even kijken hoe ik in mijn wallet account kom om mijn CC gegevens te wissen.
http://wallet.google.com/

• tobitronics
Zo, fftjes asphalt 7 gekocht van mijn credit voor het ontzettend grote angstaanjagende bedrag van......... 25 CENT. Zie hier voor alle 25 cent acties https://play.google.com/s...tion_celebrate_25_billion

• ApOE
  • Registratie: Mei 2003
  • Laatst online: 25-07 10:36
Iemand enig idee waarom ik geen apps kan aanschaffen van de $25 credit? Credit staat geregistreerd, ook in Google wallet. Maar ik kan het nergens inwisselen (niet mogelijk/beschikbaar). Ik gebruik een 3V cash prepaod cc kaart.

• DarkSide

DarkSide

ApOE schreef op woensdag 26 september 2012 @ 21:13:
Iemand enig idee waarom ik geen apps kan aanschaffen van de $25 credit? Credit staat geregistreerd, ook in Google wallet. Maar ik kan het nergens inwisselen (niet mogelijk/beschikbaar). Ik gebruik een 3V cash prepaod cc kaart.
Geen idee. Ik heb mijn nexus gewoon uit Nedeland en gewoon in NL geactiveerd.
Toen geroot en unlocked (dan wiped ie alles) en bij het opnieuw inloggen had ik de VPN gebruikt.
Heb ook een 3v cash prepaid credit card aangeschaf. En deze opgegeven in de US play store aan mijn al bestaande gmail account wat ik al jaren gebruik.
Ik kreeg toen mijn $25,- Welke ik gewoon in de US playstore Én in de NL playstore kan besteden.

Onlangs mijn nexus een nieuwe Rom gegeven. En toen er gevraagd werd om een CC te koppelen heb ik die overgeslagen. En gewoon vanuit de Google backup een restore gedaan.
En ook daar kan ik gewoon spullen kopen in beidde stores.
Tevens ook vanuit mijn telefoon.

Geen idee waarom het bij jou niet werkt.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 13:16
Methode werkt hie rniet met een bestaande 3v card. Alles gereset en gewiped, een telefoonnummer zipcode uit amerika, maar accepteert de cc niet.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tobitronics
Je weet dat de actie vandaag afgelopen is hé, het heeft dus geen zin meer om te gaan proberen....

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• -MB-
  • Registratie: Februari 2007
  • Laatst online: 21-09 13:16
Is niet echt duidelijk of het vandaag afgelopen is of de laatste dag. dus op de dag zelf nog wel geldig.
Trouwens kreeg gewoon een melding bij account aanmelding dat ik er voor in aanmerking zou komen, ware het niet dat mijn 3v kaart niet geaccepteerd werd.

[ Voor 43% gewijzigd door -MB- op 30-09-2012 16:47 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
Ik heb net mijn tablet gekocht en je wil zeggen dat dit dus allemaal niet meer geldt en ik de moeite niet meer moet doen :/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• agoNITE
Sedative schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:09:
Ik heb net mijn tablet gekocht en je wil zeggen dat dit dus allemaal niet meer geldt en ik de moeite niet meer moet doen :/
Dat klopt, of het nou tot of tot en met 30 september was. Het is nu bijna half oktober.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Laatst online: 14-09 22:14
Ik heb via VPN US geregistreerd, en mn 25$ gecashed;

na rooten, en firmware wipe/reset ben ik echter wel mn magazines en transformers-dark-moon film kwijt

weet iemand hoe ik die nog terug kan krijgen? :' (

play books/magazines/tv & movies, werkt voor zover ik kan zien naar behoren
maar voor transformers moet ik betalen krijg ik te zien, en de magazines zijn weg?

[ Voor 27% gewijzigd door mvkdev op 12-10-2012 23:12 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Svardskampe
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 04-03 01:09
agoNITE schreef op vrijdag 12 oktober 2012 @ 22:11:
[...]

Dat klopt, of het nou tot of tot en met 30 september was. Het is nu bijna half oktober.
Achja, jammer :( had er niet aan kunnen doen want hij was niet eerder beschikbaar natuurlijk,
ik snap de moeite trouwens niet van de mensen hier over die film. Slinger gewoon een torrentje aan ofzo? In nederland is het zelfs legaal om hem dan te downloaden, aangezien je hem 'legaal' verkregen hebt, en daarom recht hebt op een thuiskopie. Als het je dan echt zoveel uitmaakt...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mafiatounes
  • Registratie: Februari 2009
  • Niet online
Ik heb gisteren een N7 gekocht in Duitsland deze heeft 20€ aan tegoed maar kan deze niet gebruiken, er was al een 3v CC aan mijn account toegevoegd. Aangezien het tegoed in € is wil ik deze natuurlijk wel gebruiken zal morgen eens de CC verwijderen en terug toevoegen laat wel weten hoe het gaat.

Multiple pc builds in progress

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• mvkdev
  • Laatst online: 14-09 22:14
DAT is toch wel jammer

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjah
  • Registratie: Juli 2000
  • Laatst online: 23:33
Het is nu toch mogelijk om bij de AH een CC te kopen op te waarderen, een wegwerpidee voor CC dus?
Pagina: 1