Blocks Editor App Inventor opent niet.

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Tweakers,

Ik hoop dat iemand me hier mee kan helpen. Ik heb binnenkort App Inventor nodig voor mijn opleiding, en ik heb er even mee zitten pielen maar op het moment dat ik de Blocks Editor wil openen dan word er een jnlp file gedownload en die open ik. Maar dan duurt het eeuwen voordat er een schermpje in beeld komt met de tekst: ''Would you like to wait for de Blocks Editor to start'' (iets in die richting). Ben zelf niet veel wijzer geworden van enkele zoekopdrachten. Iemand enig idee? Ik heb Java overigens al opnieuw geïnstalleerd.

Mvg, Martijn

Het is bedoening, niet bedoeling

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RobIII
  • Registratie: December 2001
  • Niet online

RobIII

Admin Devschuur®

^ Romeinse Ⅲ ja!

(overleden)
martijntjuhh schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 22:06:
Ben zelf niet veel wijzer geworden van enkele zoekopdrachten.
Want? Wat heb je allemaal gevonden en wat heb je dan bijvoorbeeld al geprobeerd? Daar lees ik allebei niets van terug in je topic (wat we toch echt vragen in onze Quickstart).
[q=http://gathering.tweakers.net/forum/faq/beleid#topicplaatsen]
5 • Geef daarna aan wat je al geprobeerd hebt om zelf tot een oplossing te komen.
Een duidelijke omschrijving geven van dingen die je al geprobeerd hebt voorkomt ook dat mensen tips geven die voor jou oude koek zijn.

Zo vond ik o.a. dit en dit waar me toch voldoende zaken in lijken te staan om eens te controleren/proberen.

De algemene consensus die ik er zo in 2 minuten uit haal: Java 7 "disablen" (waar/hoe mag je zelf uitvogelen) danwel downgraden naar Java 6. Er zijn misschien betere/wenselijkere opties maar geef dan even aan welke versie(s) je gebruikt, waarom precies etc.

[ Voor 36% gewijzigd door RobIII op 04-09-2012 22:23 ]

There are only two hard problems in distributed systems: 2. Exactly-once delivery 1. Guaranteed order of messages 2. Exactly-once delivery.

Je eigen tweaker.me redirect

Over mij

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• martijntjuhh
  • Registratie: Juni 2009
  • Laatst online: 02-05 19:15
Het downgraden naar Java 6 heeft gewerkt. Bedankt voor de tip.
En ik zal in het vervolg mijn TS duidelijker maken en zelf ook wat meer zoeken ;)

Het is bedoening, niet bedoeling