Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Return to desktop bug?!

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heyy tweakers,

Ik zit met een vreemd probleem dat ik niet eerder ben tegen gekomen.
En door middel van google word ik er niet wijzer op.

Achtergrond:
Ik heb componenten gekocht (nieuw), en deze tot een werkende pc gekregen (1e keer).
Ik heb Windows 7 ultimate, een wireless internet kaart en wireless muis/toetsenbord.

Probleem:
Als ik een fullscreen applicatie (zoals een game), of bijvoorbeeld zoals nu Firefox gebruik, dan gebeurt het met grote regelmaat dat die zonder mijn doen toen "alt+ tab'bed".
Wat inhoud dat ik uit mijn fullscreen applicatie wordt gehaald, naar de desktop.
Of, zoals bij Firefox, dan wordt het inactief. Waardoor ik het eerst moet activeren met een muisklik alvorens ik kan verder typen... Wat ondertussen nu al 4-5x gebeurd is.

Ik heb het niet sinds de windows installatie, althans, niet zover ik me kan herinneren. En het is ook niet bij elke systeem boot ter sprake. Al heb ik het idee dat de regelmaat hoger begint te worden.

Heeft iemand enig idee bij voorbaat (6e keer), of zijn er screens/logjes van het een of ander nodig?
Ik heb net Malware bytes erop geïnstalleerd en de scan toonde niks. Daarnaast heb ik sinds het begin symantec antivirus erop staan.

Zoals ik al zei, ik heb het niet eerder gehad, maar ik stoor me er nu al ontzettend. Dus als iemand ideeën heeft... GRAAG! :D

Verwijderd

Ik ken iemand die had hetzelfde probleem, bij hem bleken het achteraf zijn USB modem en slechte drivers van die modem te zijn. Misschien nu ook een USB issue? Anders in safe mode opstarten en laden wat echt nodig is en kijken of de pc dan wel stabiel is en dan langzaam meer opstarten.

Verwijderd

Topicstarter
Interessant wat je zegt, ik zit nu te kijken naar mijn modem; Ik heb een een TL-WN851N, V1.1

Nu kijk ik op de site* bij V1 en zie ik bij de OS geen Windows 7 staan. Bij V2 staat wel Windows 7.
Betekent dat dat deze versie van 't modem niet compatibel is met mijn OS? Dat zou lame zijn...
Met draad (in MoBo) heb ik geen desktop probleem. Dus je hebt meteen een voltreffer - modem probleem.

Ik neem even contact op met hun klantenservice.
*http://www.tp-link.com/en/support/download/?model=TL-WN851N&version=V1

• Occy74
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 16-11 19:01
Hoe mooi kan het leven soms toch zijn he :)

Systeem Specs

Verwijderd

Succes met je modem en veel plezier bij hun klantenservice, ik pak een witbiertje.

Verwijderd

Topicstarter
Hèhè, dankje! Geniet van het tweede/derde/vierde(?) biertje :)
Ik laat 't weten als ik een reactie heb.

Verwijderd

Topicstarter
Even ter informatie aan vooral -0-0-0-. Nadat ik de vista driver voor mijn hardware had geïnstalleerd kreeg ik te zien dat ik een TL-WN851ND heb, daarnaast werkte hij niet meer :P.

Hiervoor was wel een specifieke Windows 7 driver te vinden, en deze staat er nu op. En het werkt goed :D

Dankje voor de ervaring delen!

Probleem - opgelost!
Pagina: 1