Toon posts:

probleem voeding nieuwe game pc

Pagina: 1
Acties:
  • 271 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Beste mensen ik heb net een paar dagen een nieuwe game pc, ik heb een probleem met de fan van me voeding van de corsair gs600 de fan maakt een geluid en dan stopt die ermee waardoor me framerate`s niet meer op 60 zitten ik run crossfirex hd7770, hoe kan ik dit verhelpen ?

mvg timo v hemert

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ik heb het net opgezocht en iemand op youtube heefd precies hetzelfde probleem zie : YouTube: Corsair GS600 V2 PSU fan noise

[ Voor 20% gewijzigd door Verwijderd op 05-09-2012 10:50 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 23:41
Dit klinkt niet goed. Dat de fan ook stopt met draaien wijst erop dat de voeding niet de stroom kan leveren die nodig is. Zoals je kan lezen moest hij ook zijn voeding terugsturen. Denk dat het voor jou ook het makkelijkste is om te doen :) Om nou de hele voeding na te lopen is misschien ook weer zo wat...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
ja precies er stond ook onder dat iemand anders de voeding had omgedraaid en het toen weer normaal werkte.. dat was bij mij niet het geval nu zit die weer zoals die zat.. hoop dat dit snel verholpen word want dat ding was niet goedkoop

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tijmen007
  • Registratie: Februari 2009
  • Laatst online: 10-10 23:41
Als dat het oplost bij sommige zou je denken dat hij kortsluiting veroorzaakt ergens, twee kabeltjes die op elkaar liggen of zoiets dergelijks dat als het omgedraaid wordt dat het niet meer in contact is. Afijn, gewoon terug sturen, is het niet waard om je garantie aan te verspillen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sprite_tm
  • Registratie: September 2002
  • Laatst online: 13:39

Sprite_tm

Semi-Chinees

Lijkt me inderdaad een gevalletje garantie, maar daarnaast staat je topic hier niet echt op de goede plek: problemen met voedingen mag je de volgende keer in Overige Hardware gooien.

Relaxen und watchen das blinkenlichten. | Laatste project: Ikea Frekvens oog

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.