Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Headset advies nodig

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Onlangs is mijn bluetooth headset voor mijn PS3 kapot gegaan. Besloten dat ik iets beters wilde, waardoor ik hopelijk meer "in-game" zit en betere voice-chat heb. Uitgekomen op een headset van Astro, de A50.

Door verschillende reviews te lezen, ben ik erachter gekomen dat de A50 geen goede koptelefoon is om muziek mee te luisteren. Logisch, aangezien de headset gemaakt is om mee te gamen. Op het moment heb ik een simpele Sennheiser HD 202 , waar ik voornamelijk muziek mee luister.

Het mooiste zou zijn als ik deze twee dingen zou combineren: Een headset die goed is om mee te gamen, maar ook om muziek te luisteren. Mijn vraag is dus: Welke headset zouden jullie mij aanraden?

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 18-11 21:35

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Dit hoort volgens mij in Consumentenelektronica Aankoopadvies, maar ik vermoed dat een modje hem vroeger of later wel zal verplaatsen ;)

Having said that: d'r zijn plenty of goede headsets te vinden volgens mij, maar dat hangt sterk samen met je budget. Dus: Hoeveel wil je uitgeven? :)

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• teacher
  • Registratie: September 2001
  • Laatst online: 14:02

teacher

Frontpage Admin / Global Moderator

Dysgaf!

The Eagle schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:14:
Dit hoort volgens mij in Consumentenelektronica Aankoopadvies, maar ik vermoed dat een modje hem vroeger of later wel zal verplaatsen ;)
Check :)

Wise enough to play the fool

Verwijderd

Topicstarter
Posten in de verkeerde sectie 8)7 8)7

Ik ben op zoek naar een headset rond de 250 euro