Logitech Z623

Pagina: 1
Acties:

• Geforce660
  • Registratie: Augustus 2007
  • Laatst online: 16-09-2024
Ik heb onlangs een Logitech Z623 aangeschaft, heerlijke klanken, maar er is wel 1 ding dat ik mij afvraag..
als ik nu via de volumeknop vd speakers zelf (die op zich op de rechterspeaker bevindt) het volume heel laag zet, net voor het geluid wegvalt, dan speelt de rechterspeaker nog wel, maar de linker niet meer. Als ik dan nog maar een milimeter verder ga, en het volume helemaal op nul staat, valt uiteindelijk de rechterspeaker weg(zoals moet).. Is het wegvallen van die linkerspeaker een defect of is dit wel meer met speakers?

Als ik het volume hoger zet (van de speakers) en via de pc het volume lager zet, spelen ze allebei wel en dit op een heel laag volume...

• The Eagle
  • Registratie: Januari 2002
  • Nu online

The Eagle

I wear my sunglasses at night

Die volumeregeling van de Logitech zelf is analoog toch? Dan kun je idd dit soort effecten krijgen. D'r zit een potmeter in die rond is en die zeker in de grensgevallen voor beide kanalen afwijkend kan zijn. Niks om je zorgen over te maken iig :)

Dat het wel gelijkmatig zachter gaat als je het via je PC doet klopt ook; dan regel je het volume softwarematig en volledig gelijk per kanaal.

Al is het nieuws nog zo slecht, het wordt leuker als je het op zijn Brabants zegt :)

• Geforce660
Ja de mensen van de winkel zeggen zelf om hem terug te sturen.. nu weet ik niet goed wat doen eigenlijk. Langs de ene kant, zet ik het volume nooit zo laag, maar langs de andere, moest er toch iets van gevolg aan hangen dat het erger zou kunnen worden.. Enige raad?

• flamingworm
  • Registratie: Juli 2008
  • Laatst online: 14-12-2025
is een productiefout, ik heb de mijne ingewisseld en nu is dit niet meer.

• Geforce660
flamingworm schreef op woensdag 05 september 2012 @ 09:07:
is een productiefout, ik heb de mijne ingewisseld en nu is dit niet meer.
dan doe ik vrijdag mijn set maar terug naar de winkel. Ze hadden dit zelf ook al voorgesteld :) bedankt