Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Benchmarking / system information

Pagina: 1
Acties:

• Alexxxxxxxxxx
  • Registratie: Juli 2010
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Hier had uw tekst kunnen staan

Topicstarter
Ik zie overal tools opduiken, CrystalDiskInfo, AIDA64, CPU-Z. Wat zijn nou de beste gratis applicaties om je systeem te benchmarken en/of om informatie er over te krijgen (dan doel ik niet op Furmark of zoiets, maar iets simpelers)?

Momenteel op m'n lijstje
CPU
CPU-Z

GPU
GPU-Z

Overall
AIDA64

HDD/SSD
CrystalDiskInfo

• Snowwie
  • Registratie: September 2003
  • Nu online
Speccy geeft je veel inzicht in je systeem, informatie over je mobo, processor, ram etc en alle temperatuur registraties.

De Windows prestatie index geeft ook wel een ruwe indicatie hoe snel je systeem is.

Wil je echt benchmarken dan zul je toch eens 3dmark moeten proberen.

Mijn YouTube Channel

Verwijderd

Vergeet SiSoft SANDRA niet. AIDA64 bestond al lang onder de naam 'Everest' en heeft dus inderdaad een nieuwe naam. cpu-Z bestaat ook al sinds een tijdje. Kijk ook is naar E-vga's Precision en MSI's Afterburner. Meten met het bekende Passmark bench & cpu mark mag ook niet ontbreken. Ook zijn er nog diverse Windows eigen applicaties die best veel info geven.

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Wat houd SiSoft SANDRA in?
Speccy is toch hetzelfde als AIDA64? (ik heb zo het idee dat AIDA meer informatie geeft)

• Alexxxxxxxxxx
  • Niet online

Alexxxxxxxxxx

Topicstarter
Bump :P

Verwijderd

Misschien is het handig om te vermelden wat voor informatie je nog mist :) De opgegeven programma's dekken al best veel af.
Pagina: 1