Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

outlook 2007 venster springt naar voorgrond

Pagina: 1
Acties:

• Zeeker
  • Registratie: November 2011
  • Laatst online: 04-12-2024
Oultlook 2007 springt automatisch naar de voorgrond wanneer ik mail in een nieuw venster open. Dus wanneer ik bijvoorbeeld een nieuwe mail aanmaak verschijn deze in een nieuw venster, maar nog voordat ik goed en wel begin te typen springt het venster naar achteren. Ook wanneer een willekeurig mailtje in een nieuw venster open gebeurd dit.

Kortom outlook spring (na +/- 5sec) voor elk subscherm van outlook.

Iemand een idee waar ik de oorzaak van dit probleem moet zoeken?

• Roady81
  • Registratie: September 2009
  • Laatst online: 24-09-2018
Dit ligt meestal aan je videokaart driver of aan een add-in welke je geïnstalleerd hebt. Schakel ze eens allemaal uit en controleer of het dan nog steeds gebeurt.
Zie: http://www.msoutlook.info/question/88

HowTo-Outlook | MSOutlook.info

• Zeeker
Dank voor je bericht! Ik zal het eens gaan proberen.

Vergat nog te melden dat ik ook een foutmelding kreeg rondom het bestand extend.dat. Ik heb dit bestand verwijderd en toen was de melding ook verdwenen. Outlook heeft zelf een nieuw extend.dat bestand aangemaakt.

• Roady81
extend.dat is een bestand dat de instellingen voor Exchange Client Extensions opslaat. Deze kan inderdaad nog weleens corrupt raken (meestal door het deinstalleren van een add-in welke zichzelf niet goed opruimt) en het opnieuw laten aanmaken van het bestand geeft geen enkele problemen (het lost vaak rare problemen zelfs op zoals ook nu).

Mocht je bepaalde ECE's uitgeschakeld hebben, dan moet je deze weer opnieuw uitschakelen via de Add-In manager.
Zie: http://www.msoutlook.info/question/88

• Zeeker
Opgelost! Mijn dank is groot! Het bleek inderdaad om een (recent geupdate) add-in te gaan (broadsoft telephony toolbar).

• Roady81
Graag gedaan! :)

Pagina: 1