I, for one, like Roman numerals
Verwijderd
Wordt er uberhaupt al een beetje muziek opgenomen in Dolby?
Ben ik ook wel beniewd naar,.. heb nog nix gehoord, lijkt me een interesante ontwikkeling,.
Vroeg me al af waarom ze dat 10 jaar geleden nog niet gingen maken, toen bestond er immers toch ookal dolby surround?
Ik noem enkele hedendaagse componisten Jean Michelle Jare, Vangalis ??
Of is het dan net als in de computerwereld: eerst de hardware die vanallerlei nieuwe instructies bevat, en erna pas de software die er langzaamaan een beetje de mogelijkheden begint te verkennen?

Maar euh hoe stelde je D&B in een 5.1 omgeving voor?
Ben ik ook wel beniewd naar,.. heb nog nix gehoord, lijkt me een interesante ontwikkeling,.
Vroeg me al af waarom ze dat 10 jaar geleden nog niet gingen maken, toen bestond er immers toch ookal dolby surround?
Ik noem enkele hedendaagse componisten Jean Michelle Jare, Vangalis ??
Of is het dan net als in de computerwereld: eerst de hardware die vanallerlei nieuwe instructies bevat, en erna pas de software die er langzaamaan een beetje de mogelijkheden begint te verkennen?
Maar euh hoe stelde je D&B in een 5.1 omgeving voor?
Verwijderd
Waarom in dolby?Drum links en voor? Bas achter en rechts? Drum and Bass is hardstikke Lo Fi, als er al iets gebeurd dan misschien op super audio. en zelfs dan is het allemaal flauwekul
Verwijderd
Zou op zich wel vet zijn...
Stoomboten van Ed Rush die vanuit alle kanten je kamer binnenkomen
Stoomboten van Ed Rush die vanuit alle kanten je kamer binnenkomen
bij eoa HiFi tijdschrift zat een keer een demo cd'tje met een nummer van astral projection in dolby surround. klonk wel vet
zal hem eens opzoeken
zal hem eens opzoeken
This too shall pass