[PW] Wasmachines filteren op aandrijving

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Martijnhijink
  • Registratie: Augustus 2009
  • Laatst online: 12:05
Mooi dat de price watch nu is uitgebreid met witgoed, een nuttige uitbreiding!
een van de items waar ik naar keek bij het kopen van een wasmachine was hoe hij werd aangedreven (techniek he) direct aangedreven of snaar aangedreven. misschien is een filter hierop een nuttige aanvulling?

• Mooijekind
  • Registratie: September 2006
  • Laatst online: 14:59

Mooijekind

Manager Product Content
Het is wel een specificatien die we invoeren , alleen staat de aandrijving niet altijd aangegeven. De fabrikanten zijn daar een beetje laks/gebrekkig mee.
En als we het niet kunnen vinden kunnen we dus ook niets invullen. :(

Daarom hebben we er voor dit moment nog even voor gekozen om de aandrijfmethode niet in de filters op te nemen omdat je dan een erg vertekend beeld kunt krijgen.
Als we dit gedeelte beter op orde kunnen krijgen dan zullen we deze spec zeker gaan gebruiken in de filters.

Verwijderd

Een andere specificatie die erg interessant is om op te filteren zijn de verschillende soorten waterbeveiligingen: niet, op de slang, in de machine zelf, en op de slang en in de machine.

• Notna
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 21:04

Notna

Moderator General Chat / Wonen & Mobiliteit

Where are you?®

Nog een leuke: koolstofborstels ja of nee :)

Xbox Live ID:Notna8310

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• tweaker2010
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 19-08 12:07

tweaker2010

FP ProMod

@ Samsung S23+

Notna schreef op donderdag 06 september 2012 @ 12:14:
Nog een leuke: koolstofborstels ja of nee :)
Ja idd, daar zocht ik ook al naar. Probleem is dat veel fabrikanten het ook niet op hun eigen site zetten.

• PcDealer
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 23-09 03:32

PcDealer

HP ftw \o/

tweaker2010 schreef op maandag 10 september 2012 @ 15:44:
[...]

Ja idd, daar zocht ik ook al naar. Probleem is dat veel fabrikanten het ook niet op hun eigen site zetten.
Daar kan op gefilterd worden.

Eentje die ik zelf mis is trommelverlichting. :p

LinkedIn WoT Cash Converter

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Glaanie
  • Registratie: Juni 2002
  • Laatst online: 20:38

Glaanie

Medewerker Product Content

All your spec are belong to us

Ook koolstofborstel(loos) is een spec die beschikbaar is, maar nauwelijks tot niet wordt gespecificeerd. Net als de spec aandrijvingtype is ook deze uitgeschakeld in de filters, maar wel in te vullen als je een product submit of aanpast via Specs verbeteren. Zodra er genoeg info is, zal het filter vanzelf weer worden aangezet, maar eigenlijk zijn we dan afhankelijk van wat jullie doorgeven via Specs verbeteren, van de fabrikanten moeten we het in ieder geval niet hebben.

Zelfde geldt voor waterbeveiliging: niet tot nauwelijks of zelfs onduidelijk gespecificeerd, alleen is er in dit geval helemaal geen spec beschikbaar om in te vullen. Wellicht dat deze op termijn alsnog komt, mocht de vraag heel groot zijn.
Pagina: 1