Mij is gevraagd om een HTPC samen te stellen voor een budget van maximaal eur 500,-
Er zal XBMC op worden geinstalleerd, met name om films/muziek en foto's te bekijken.
Maar ook youtube en uitzending gemist (plugin).
De kast die men graag wil is de silverstone milo ML03B
Nu heb ik het volgende in gedachte:
Er komen nog wat fans bij, om zorg te dragen voor een goede airflow/koeling, omdat het geheel in een TV meubel komt te staan van 14cm hoog.
Ik zit nog wel met de volgende vragen:
- Past de i3 incl. org koeler wel in deze kast? Of moet ik aan een andere koeler denken, welke?
- Is de voeding van het juiste type?
- Heeft de onboard GPU op de ASRock voldoende power om de diverse media af te spelen, of is een losse videocard een must?
Eventueel kan er ook naar de volgende kast gekeken worden. deze heeft een remote en al voeding erbij in.
Is dat geen betere keuze dan? is de remote een RF of IR type?
- MS-Tech MC-1200
Er zal XBMC op worden geinstalleerd, met name om films/muziek en foto's te bekijken.
Maar ook youtube en uitzending gemist (plugin).
De kast die men graag wil is de silverstone milo ML03B
Nu heb ik het volgende in gedachte:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Western Digital Green WD20EARX, 2TB | € 94,99 | € 94,99 |
| 1 | Silverstone Milo ML03B | € 58,20 | € 58,20 |
| 1 | Logitech K400 Wireless Touch Keyboard | € 29,50 | € 29,50 |
| 1 | Intel Core i3 2120 Boxed | € 106,90 | € 106,90 |
| 1 | be quiet! SFX Power 350 Watt | € 48,75 | € 48,75 |
| 1 | Kingston ValueRAM KVR1333D3N9K2/4G | € 26,90 | € 26,90 |
| 1 | Asrock H67M B3 | € 65,45 | € 65,45 |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 430,69 | |
Er komen nog wat fans bij, om zorg te dragen voor een goede airflow/koeling, omdat het geheel in een TV meubel komt te staan van 14cm hoog.
Ik zit nog wel met de volgende vragen:
- Past de i3 incl. org koeler wel in deze kast? Of moet ik aan een andere koeler denken, welke?
- Is de voeding van het juiste type?
- Heeft de onboard GPU op de ASRock voldoende power om de diverse media af te spelen, of is een losse videocard een must?
Eventueel kan er ook naar de volgende kast gekeken worden. deze heeft een remote en al voeding erbij in.
Is dat geen betere keuze dan? is de remote een RF of IR type?
- MS-Tech MC-1200