[Win7 op MBP] Cannot boot from cd-rom, code 5

Pagina: 1
Acties:

Onderwerpen

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSON
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 20:40
Hi Iedereen!

Ik heb me suf gezocht op het web, maar helaas nog geen oplossing voor mijn probleem kunnen vinden. Ik hoop dat iemand van jullie mij met dit probleem kan helpen!

Ik heb een nieuwe MBP 13'' waar Windows op moet draaien (naast OSX). Als ik de stappen uit bootcamp volg, krijg ik na het booten de volgende foutmelding: 'Cannot boor from CD-Rom, code 5'

Nu is mijn versie van Windows 7 een DVD, geen CD, hij is namelijk 3,6 GB. Tips van diverse sites hebben helaas geen betrekking op mijn geval, alles gaat ongeveer over win7 installeren op een PC, niet op een Mac.

Hoe kan ik dit verhelpen? Bij voorbaat heel veel dank!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Als ik op je foutmelding Google, gaat het vaak om (verkeerd gebrande) illegale kopieën. Misschien is het handig om eerst te zorgen voor een legale versie :)

[ Voor 20% gewijzigd door Daedalus op 03-09-2012 23:05 ]

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TSON
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 21-08 20:40
Als dat ook een DVD is, lost dat mijn probleem echter niet op. De stappen om een juiste DVD te branden heb ik uiteraard gevolgd!

Edit: Is het origineel in CD, of DVD?

[ Voor 13% gewijzigd door TSON op 03-09-2012 23:39 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Daedalus
  • Registratie: Mei 2002
  • Niet online

Daedalus

Moderator Apple Talk

Keep tryin'

Windows 7 wordt in de winkel op DVD verkocht. Er is geen CD-ROM versie. De foutmelding heeft niet zozeer betrekking op het feit dat het een CD-ROM of DVD is. Dit is een foutmelding van de bootloader op de Windows 7 DVD zelf die niet kan starten, omdat de DVD verkeerd is gebrand. FYI: als het hier op een illegale versie gaat, gaan we je hier niet verder helpen. Zie ook het algemeen beleid: Licentie- of copyrightschendingen.

“You know what I've noticed Hobbes? Things don't bug you if you don't think about them. So from now on, I simply won't think about anything I don't like, and I'll be happy all the time!” | 宇多田ヒカル \o/