Toon posts:

Linksys E4200 met modem?

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Heb vandaag de Linksys E4200 gekocht omdat ik niet meer tevreden ben over de fritzbox die ik in bruikleen kreeg van xs4all,onstabiel en last van wegvallen internet maar dit terzijde.

In media markt werd me verteld dat de Linksys E4200 voor adsl is en zonder probleem kon worden aangesloten..niet dus..
Ik dacht dat ik goed had gekeken op internet over routers en dergelijk maar had mijn huiswerk wat beter moeten doen blijkbaar.

Heb zelf wat lopen zoeken op internet naar een oplossingen , zoals de fritzbox als modem gebruiken maar helaas werkt dit niet (?) de fritzbox ingesteld als bridge.
Dus mijn vraag is dan of een modem werkt : Sitecom Modem/Router DC-227 ADSL2+, Annex A
of dit verstandig is, want inruilen kan niet meer vrees ik , verpakking is opengemaakt en kwam er pas achter toen ik geen internet kreeg,

• I-King
  • Registratie: Maart 2003
  • Nu online
Terug brengen bij de MediaMarkt kan sowieso binnen 2 weken, zeker als je de verpakking nog netjes heel gehouden hebt is dat geen probleem.

Ik ken de fritzbox niet, maar je kunt deze normaal als bridge instellen, dan neemt de Linksys wireless en routing over. Anders zou je eventueel ook DHCP uit kunnen zetten op de Linksys en deze aan kunnen sluiten via een LAN poort op de Fritzbox.

Verwijderd

Topicstarter
Ik had al geprobeerd om de fritzbox in de bridge mode te krijgen, onder account en dan de router als modem te laten werken ( maar 1 vinkje) en je zou haast zeggen dat het dan moet werken maar krijg geen internet op de linksys.

Dus ga maar morgen terug naar mediamarkt en om hem terug te brengen, het is is jammer want het leek mij een degelijke router.