Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

wat betekend of is CPUTIN in hardwaremonitor

Pagina: 1
Acties:
  • 437 views

Verwijderd

Topicstarter
ik zou graag weten wat CPUTIN betekend in hardware monitor HWMONITOR
omdat is schikbarend hoog is
maar er is helemaal niets warm ofzo op mijn moederbord

wie kan mij dat vertellen

alvast bedankt

Verwijderd

Het schijnt dat Google dat kan vertellen, daar is het namelijk voor :)

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:14
eerste googleresultaat:
CPUTIN is CPU Temperature Input

G'luck met deze fantastische website:
www.google.nl
Echt een verrijking in je leven...

• Soundless
  • Registratie: November 2008
  • Laatst online: 29-10 16:54
Ik wist het ook niet maar op google zoeken naar 'cputin' gaf mij ongeveer 34900 resultaten. Proberen waard...

[ Voor 11% gewijzigd door Soundless op 03-09-2012 21:23 ]

Verwijderd

Topicstarter
thx voor de reacties maar dit had ik uiteraad la geprobeerd
maar kwam er niet uit
vandaag dat ik het op tweakers furom vraag waar ik van uit ging dat men hier elkaar helpt !!??

• Aionicus
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 08-08-2023
eerste 2 reacties :

beetje triest van het google linken. XD

het is inderdaad cpu temp input , maar opzich hoef je daar niet echt op te letten.

Verwijderd

Topicstarter
hij geeft hier 124 graden aan
maar ik weet dus niet zo goed weat ik daar mee aan moet

dit geeft hij overgens altijd aan
kan dit dan aan een sensor liggen of zo die niet juist werkt

[ Voor 36% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 21:28 ]

Verwijderd

Aionicus schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:25:
eerste 2 reacties :

beetje triest van het google linken. XD

het is inderdaad cpu temp input , maar opzich hoef je daar niet echt op te letten.
1. Mijn link naar Google linkt naar de zoekresultaten op CPUTIN.
2. TS volgt geen enkele richtlijn voor het aanmaken van een nieuw topic en mag daar best op gewezen worden
3. Een reactie triest noemen zonder de inhoud te bekijken --> ;(

[ Voor 10% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 21:29 ]

• Fordox
  • Registratie: Maart 2011
  • Laatst online: 25-11 15:38

Fordox

00101010

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:23:
thx voor de reacties maar dit had ik uiteraad la geprobeerd
maar kwam er niet uit
vandaag dat ik het op tweakers furom vraag waar ik van uit ging dat men hier elkaar helpt !!??
wij helpen elkaar ook, maar we zijn geen helpdesk.
voor makkelijke snelle vraagjes verwijzen we je altijd door naar google. het is ons de moeite ook niet waard als jij er ook geen moeite voor doet.

policy van tweakers :)

Edit: Ik gebruik de edit-knop vaak.

• AlexanderB
  • Registratie: Maart 2007
  • Laatst online: 25-11 16:54

AlexanderB

7800 rpm

124 graden, dan was t nu of stuk, of automatisch uit gegaan..

of het is waarschijnlijker, gewoon een sensor die op zn uiterste waarde blijft hangen/niet aangesloten is..

[ Voor 4% gewijzigd door AlexanderB op 04-09-2012 00:18 ]

Verwijderd

Waardeloos dit, hij geeft aan er niet uit te komen en dan deze echt zielige reacties, jonge jonge.
@alfajurrien, geen zorgen maken want het stelt geen moer voor en heeft geen invloed.
Zie dit al jaren en dan zou 1 van kids zijn systeem allang kapot moeten zijn, temps daarin 141 graden.
Gewoon een andere temp sensor downloaden en die hardware monitor weggooien.
Ik vraag niets meer op het forum hier want krijg van de 100 een 80 google verwijzingen.
Onder elkaar wisselen en helpen ze elkaar altijd maar een leek laat men links liggen.

• wheez50
  • Registratie: Oktober 2003
  • Laatst online: 13:14
Ik vraag vaak genoeg dingen op dit forum en krijg vaak behulpzame antwoorden. Zelfs op de zogenaamde domme vragen.

Maar dan doe ik het volgende:
- ik lees mijn post even van tevoren door en haal de spelfouten eruit. Speciaal in de topictitel.
- ik weet zeker dat ik uitgebreid heb gegoogled en vermeld dit ook in mijn post. Dit is inclusief de zoektermen die ik heb gebruikt.
- ik geef aan wat ik wel weet.

'T is inderdaad ff werk, maar dan heb je ook wat. Namelijk een post waarui blijkt dat je niet een vraag op GoT dumpt uit gemakzucht.

Daarnaast geef ik in mijn (tweede) post antwoord op de directe vraag (wat is CPUTIN) en verwijs ik door naar google. Da's tweeledig. Enerzijds geef ik aan dat de startpost van onbehoorlijke kwaliteit is. Anderzijds geef ik aan waar het antwoord te vinden zal zijn.

Want dat is namelijk voor mij het probleem: wat bedoelde de OP precies? Zijn systeem werkt, dus blijkbaar doet 'ie het. Er staat een vreemde waarde in hwinfo. Dat zal ook wel vaker voorkomen. Kwestie van googlen en je vindt het antwoord. Dus blijkbaar heeft de OP een vraag die niet via google gevonden kan worden (maar wat dan vervolgens niet uit zijn vraagstelling te vinden is door een gebrek aan info). Of hij's lui. Wat ik zelf gegeven de antwoorden hier vermoedde. En eigenlijk inmiddels zeker weet. :X

edit: leuk detail - je kan de waardering van mensen vinden in hun gallery. Opmerkingen op de frontpage worden namelijk beoordeeld. Mensen die niets nuttigs toevoegen staan op nul. Mensen die ongewenst reageren op negatief :)

[ Voor 8% gewijzigd door wheez50 op 04-09-2012 00:52 ]

• Rone
  • Registratie: April 2002
  • Niet online

Rone

Moderator Tweaking
Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 21:23:
[...]

En wij gaan ervan uit dat eenieder bekend is met Het algemeen beleid. Dit topic voldoet daar geenszins aan, dus gaat het op slot.

Verder mag een enkeling hier ook eens een kijkje nemen in de Policy m.b.t. replies in 'slechte' topics. Maak volgende keer alsjeblieft een topic report aan (Afbeeldingslocatie: http://tweakimg.net/g/forum/images/icons/icon_hand.gif) en weerhoud jezelf van een poging tot zogenaamde humor.

PC1: 9800X3D + RX 9070 XT || PC2: 5800X3D + RTX 3080 || Laptop: 7735HS + RTX 4060

Pagina: 1

Dit topic is gesloten.