LG 32LC3R televisie heeft tijd nodig om op te starten

Pagina: 1
Acties:

• Ruben1992
  • Registratie: Januari 2008
  • Laatst online: 16-12-2023
Hallo tweakers,

ik was benieuwd of jullie me misschien kunnen helpen met een probleem van een LG televisie die ik nog heb staan. Het betreft het model 32LC3R.
De televisie geeft bij het aanzetten eerst helemaal geen beeld of slecht enkele vage strepen die steeds verdwijnen en weer tevoorschijn komen. Wanneer de televisie een uur aan heeft gestaan is hij warmer en met een beetje geluk heb ik na het opnieuw in- en uitschakelen van de tv geluk dat hij gewoon beeld geeft en het blijft doen. Maar dit doet hij niet altijd. Soms heeft de tv wel 3 uur nodig voordat ik beeld kan krijgen.
Soms komt er ook gewoon alleen geluid uit..

Heb hier ook al op google naar gezocht maar het is op google al heel lastig uit te leggen in een zin.. daarom kan ik er gewoon niks over vinden.
Wat zou er precies kapot zijn aan de tv en is dit te fixen?

gr

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kunnen elco`s zijn die op spanning moeten komen... haal de achterplaat eens los en kijk of je bolle elco`s hebt. Vervangen is een kwestie van enkele euro`s en wat soldeer/geduld.

Kan evt. ook de lcd plaat zijn die los komt van de print...daar doe je nog vrij weinig aan. De warmte zorgt er dan voor dat er weer wat contact komt...

[ Voor 30% gewijzigd door Michael Knight op 04-09-2012 22:33 ]

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A