Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Ik heb een vraagje betreft het rooten van mijn LG Optimus Black. Ik wil graag Android 4.0 op mijn telefoon hebben ik heb al een ROM gedownload heb ook ervaring met rooten maar wat ik hierbij ook probeer het werkt niet. Ik heb overal op internet gezocht naar goede programma's maar het lijkt onmogelijk in mijn geval. Ik heb het programma SuperOneClick gebruikt. Maar deze geeft bij Shell Root en bij normale Root een fail. Daarnaast ook de app Gingerbreak gebruikt maar die kan ik wel één uur aanzetten zonder dat er iets veranderd. Mijn vraag is zijn er mogelijkheden? Zijn er makkelijke tutorials waarmee het wel zou werken?

Even een lijstje met specificaties:

Android-Versie
2.3.4
Basebandversie
XMM6160
Kernel-Versie
2.6.35
Build-nummer
GRJ22
Softwareversie
LG-P970-V20o

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 22:44
Is dit wat?
http://forum.xda-developers.com/showthread.php?t=1396091
Ken het toestel verder niet, maar xda is altijd de place to be

Strava

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Cyphax
  • Registratie: November 2000
  • Laatst online: 22:38

Cyphax

Moderator LNX
Ik heb mijn Black al 2 keer geroot met deze methode: http://forum.xda-develope...p?p=22304591#post22304591
Als je die stap voor stap volgt heb je een gerootte telefoon met clockworkmod en superuser. Ideaal.

Ik moest mijn telefoon opnieuw rooten toen ik per ongeluk via de tool van LG mijn gerootte rom had overschreven met een originele image, dus weg root. :+

Doe jezelf ook een lol en sla alle stappen en filesdie je nodig hebt (zijn er niet zo heel veel) en de pagina die ik linkte even ergens op. Als je het nog eens opnieuw moet doen ben je zo klaar.

[ Voor 47% gewijzigd door Cyphax op 03-09-2012 21:09 ]

Saved by the buoyancy of citrus

Acties:
  • 0 Henk 'm!

Verwijderd

Topicstarter
Dankjulliewel! Ik ben voor de laatste gegaan, ben nu een patch aan het downloaden mocht het lukken laat ik het even weten.

EDIT: Bedankt mijn telefoon is geroot! Ben nog opzoek naar een goede android 4.0 ROM. Heb op dit moment een FreeOptimusProject ROM Nightly die vanavond maar eens uitproberen. Zijn er betere?

[ Voor 44% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 22:58 ]