Verwijderd

Topicstarter
Ik heb mijn laptop (een Lenovo ThinkPad) aangesloten op mijn tv, een Samsung LE32D550, met behulp van een VGA kabel. Een andere aansluiting heeft mijn laptop niet. Het gebeurd alleen geregeld dat ik geen beeld heb als ik de laptop op start of iets dergelijks. Opnieuw opstarten heeft niet altijd zin. Ook de kabel opnieuw erin doen werkt niet. Het gebeurd ook als mijn laptop over gaat in slaapstand. Als ik dan weer inlog is er niet altijd beeld.

Het ligt niet aan de kabel. Ik heb zojuist een nieuwe kabel gekocht en het probleem blijft. Het is dus zo dat hij het vaak wel doet, maar ook geregeld niet. De melding die mijn tv geeft is dat ik de stroomtoevoer, kabelverbindingen en bronselectie moet controleren.

Weet iemand wat het probleem zou kunnen zijn en hoe het eventueel op te lossen is?

Alvast bedankt!

Edit: Als ik de kabel uittrek komt er wel meteen een melding op de tv van Signaalkabel controleren. Dus hij vangt toch iets op op de een of andere manier.

[ Voor 8% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 23:44 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 00:33

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Kan vanalles zijn.. hoe lang is de kabel in kwestie? VGA over langere afstand heeft vaak last van signaalverlies, hetgeen je sneller merkt op een zwakkere notebook-output.

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

Verwijderd

Topicstarter
De kabel is 1.8m, niet overdreven lang. Maar het rare is dus vooral dat het alleen is na het opstarten of als je uit slaapstand gaat.