Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Laptop voor ongeveer 500

Pagina: 1
Acties:

• sjoerd876
  • Registratie: September 2012
  • Laatst online: 01-08 07:56
Hallo allemaal,

Ik heb voor mijn studie een laptop nodig en vroeg ik me af wat voor type ik zou kopen.
Ik wil ongeveer rond de 500 euro uitgeven.
Nu wil ik af en toe wel een spelletje op de laptop spelen, niet de nieuwste spellen op high quality o.i.d maar een redelijke videokaart zou toch fijn zijn.
Nu heb ik een aantal laptops gevonden en vroeg me af of dit een redelijke laptops zijn, namelijk de Asus K53Z-SX125V, de HP Pavilion g6 2052sd, de Samsung Series 3 NP355V5C-A04NL en de Sony Vaio SVE1511B1E.
Wanneer iemand een beter laptop weet voor mijn budget hoor ik het graag.

Bedankt.

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Omni schreef op zondag 02 september 2012 @ 17:50:
Wat jij wilt heb je niet voor die prijs nieuw. Ga op jacht naar een tweedehands, dan slaag je wel.

Mocht je het budget oprekken, dan zijn er verschillende opties, maar voor echt redelijke laptops moet je al gauw denken aan zo'n 200-300 EUR meer.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• sjoerd876
Bedankt voor uw snelle reactie maar voor 500 euro kan ik toch wel kleine spelletjes doen op een laptop en zo niet wat kunt u mij dan aanraden voor deze prijs?

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Het is maar net wat je verwachtingspatroon is. Van de laptops die je gevonden hebt is de Sony Vaio SVE1511B1E nog het meest krachtig qua GPU. Desondanks is het maar middelmatige performance. Grafisch zware games (zoals BF3) moet je hier niet verwachten op te kunnen spelen. Oudere games kun je wellicht, met de instellingen voldoende teruggeschroefd, redelijk spelen.

Die informatie haal ik hier vandaan: http://www.notebookcheck....eon-HD-7650M.70632.0.html

Daar kun je de prestatie in verschillende games bekijken en vergelijken met andere videokaarten.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• sjoerd876
Deze website heb ik ook gevonden maar u raad mij dus de Sony Vaio of is het toch verstandig om voor iets anders te gaan.