Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Ja hoor, alweer een notebook voor één of andere studie

Pagina: 1
Acties:

• svenerator
  • Registratie: Mei 2011
  • Laatst online: 16-10 13:18
Op 't moment heb ik een 17 inch notebook, en ook redelijk zwaar. Dus ik zoek nu een lichte en compacte laptop voornamelijk voor tekstverwerken, internetten. Ik ga geen games er op spelen, af en toe misschien een download maar ik ga geen films kijken. De schermdiagonaal mag maximaal 15.6 inch zijn.

De notebook mag maximaal €800,- kosten ik wil hier best wel €50,- over heen gaan.

Ik ben van plan de notebook veel mee te slepen, ik hoop dus een notebook met een redelijke accuduur te krijgen. En over de merken, ik heb geen voorkeur. Enigste is dat ik geen Apple hoef, te duur en ik ben niet bekend met Mac OS.

En ook nog een vraag achteraf, hoe zit dat nou met de huidige ultrabooks? Ik hoor eigenlijk dat ultrabooks onder de €1000,- niet goed zijn.

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 24-11 16:03
Hier op het forum hoor je veel over de goede prijs/kwaliteitsverhouding van de Dell Inspiron 15R SE... Full-HD-scherm, vlotte processor en veel RAM.

Op het forum is genoeg te vinden over de Dell Kortingscodes (scheelt flink) en zo zou je voor jouw budget een Inspiron met I7, Full-HD en 8GB kunnen krijgen.

De verschillende modellen vindt je hier. De prijzen kloppen dus niet helemaal omdat hier nog een en ander aan kortingen af kan...

En als reactie op je vraag achteraf... Ultrabooks van onder de 1000 euro zullen voornamelijk op bouwkwaliteit en kwaliteit van de onderdelen minder zijn als de (veel) duurdere modellen. Dingen als het scherm en de processor zullen ofwel wat minder zijn, of bijvoorbeeld uit een oudere serie.

• svenerator
Bedankt voor je reactie, waar ik over struikel is het gewicht van 2,67 kg bij de Dell Inspiron 15r SE.
Ik had ook verder gekeken toen kwam ik bij de Inspiron 14z, wat ik raar vind is dat ze 'm adverteren als een ultrabook. Maar lijkt meer op een notebook met 2,1 kg. Toen zag ik de Dell Vostro 3360, Ik zou 'm best wel willen kopen maar de waardebonnen voor die werken niet :S ook de EPP truc werkt niet. Dus misschien even een week wachten...

Verwijderd

De epp truuk werkt wel. Keep trying ;). Bovendien weegt de inspiron 2.93kg uit het hoofd. De inspiron is niet perfect, maar de enige notebook die je kan kopen met jouw budget met een acceptabel scherm.

In het 13" segement is de V131 erg sterk: €552, 7 uur accu, 1.83kg. De nieuwere vostro 3360 zou ik niet nemen: Dat is een failure. En hem dan ook nog hoger prijzen van de V131 |:(

• svenerator
Je hebt helemaal gelijk, het was wel even zoeken naar de v131. Ik heb uiteindelijk 'm uit de sheet geplukt. Jouw prijs, bedoel je daar mee excl. btw en shipping? Want ik heb 'm nu voor 581 (incl. BTW) euro met epp. Er is ook een korting van dell zelf van 151,70 euro t/m 12 sept. De huidige kortingbonnen werken niet, en hoe zit dat met die cashback acties?

Verwijderd

Je kan hem bestellen met de consumentensheet. De kortingsbonnen werken inderdaad niet. Sowieso werken de kortingsbonnen voor vostro alleen op het zakelijke gedeelte, de laatste keer dat ik keek werkte er geen een kortingsbon ondanks dat er expliciet bij stond dat hij op de V131 werkt.

De uitleg van cashback staat in het waardebonnen topic

• svenerator
Ik heb eentje gevonden, de Asus X301A http://tweakers.net/price...301a-rx079a.html#tab:info

Wat vinden jullie van de accu? (47WH)
Ook kan ik de HDD vervangen door een 128gb SSD

[ Voor 13% gewijzigd door svenerator op 11-09-2012 11:45 ]

Pagina: 1