Hallo,
Ik wil graag mijn huidige PC upgraden of een nieuwe kopen (afhankelijk van de meningen hier). Ik gebruik mijn PC niet echt om te gamen. Ik kijk veeleer naar films / series en surf er gewoon mee. Ook gebruik ik die soms om te programmeren (gebruik dan Visual Studio). Het zou kunnen gebeuren dat ik mss toch nog herbegin met gamen, maar die kans acht ik eerder klein.
Momenteel heb ik volgende PC:
Ik heb een tijdje terug al eens de vraag gesteld wat ik kon doen om deze PC te verbeteren. Daar werd mij aangeraden om niets meer te investeren in deze PC, maar gewoon een volledig nieuwe te kopen.
Waarschijnlijk zijn jullie het daar mee akkoord..
Bij de aankoop van een nieuw systeem moest ik ook niet kijken om componenten van de oude PC te gebruiken.
Daarom heb ik met behulp van de BBG's ivm game systemen de volgende opstelling gemaakt:
Wat vinden jullie van dit systeem? Volgens mij zal dit zeker voldoen aan mijn vereisten.
Naast dit nieuwe systeem zou ik ook nog kijken om een nieuw scherm aan te kopen. Dat zou een crossover 27Q worden die via eBay zou worden besteld. Scherm zal wel groot genoeg zijn om films op te kunnen kijken en de logitech speakers zullen mij ook wel niet teleurstellen (afgaande op de reviews ervan).
Qua budget voor het systeem (zonder speakers) probeer ik een max. van 750 euro aan te houden.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Jeremy
Ik wil graag mijn huidige PC upgraden of een nieuwe kopen (afhankelijk van de meningen hier). Ik gebruik mijn PC niet echt om te gamen. Ik kijk veeleer naar films / series en surf er gewoon mee. Ook gebruik ik die soms om te programmeren (gebruik dan Visual Studio). Het zou kunnen gebeuren dat ik mss toch nog herbegin met gamen, maar die kans acht ik eerder klein.
Momenteel heb ik volgende PC:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.11 ST3500320AS, 500GB | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Abit IP35 Pro | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Corsair TWIN2X4096-6400C5DHX | € 61,85 | € 61,85 |
| 1 | Intel Core 2 Duo E8200 Boxed | € 0,- | € 0,- |
| 1 | Tybotech 400W | -- | -- |
| 1 | Sapphire HD 4870 1GB GDDR5 PCI-E | € 0,- | € 0,- |
| 1 | PLEXTOR PX-800A | -- | -- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 61,85 | |
Ik heb een tijdje terug al eens de vraag gesteld wat ik kon doen om deze PC te verbeteren. Daar werd mij aangeraden om niets meer te investeren in deze PC, maar gewoon een volledig nieuwe te kopen.
Waarschijnlijk zijn jullie het daar mee akkoord..
Bij de aankoop van een nieuw systeem moest ik ook niet kijken om componenten van de oude PC te gebruiken.
Daarom heb ik met behulp van de BBG's ivm game systemen de volgende opstelling gemaakt:
| # | Product | Prijs | Subtotaal |
| 1 | Seagate Barracuda 7200.14 ST2000DM001, 2TB | € 94,61 | € 94,61 |
| 1 | LG GH24NS90 Zwart | € 14,57 | € 14,57 |
| 1 | Antec One Hundred | € 44,99 | € 44,99 |
| 1 | Logitech Speaker System Z623 | € 124,85 | € 124,85 |
| 1 | Cooler Master Hyper 212 EVO | € 25,95 | € 25,95 |
| 1 | Club3D Radeon HD 7850 CoolStream Edition | € 185,- | € 185,- |
| 1 | AMD FX-6100 Boxed | € 104,90 | € 104,90 |
| 1 | XFX Pro 550W | € 57,- | € 57,- |
| 1 | Samsung 830 series 64GB | € 65,45 | € 65,45 |
| 1 | Corsair Vengeance CML8GX3M2A1600C9 Low Profile | € 39,99 | € 39,99 |
| 1 | MSI Z77A-G43 | € 89,- | € 89,- |
| Bekijk collectie Importeer producten | Totaal | € 846,31 | |
Wat vinden jullie van dit systeem? Volgens mij zal dit zeker voldoen aan mijn vereisten.
Naast dit nieuwe systeem zou ik ook nog kijken om een nieuw scherm aan te kopen. Dat zou een crossover 27Q worden die via eBay zou worden besteld. Scherm zal wel groot genoeg zijn om films op te kunnen kijken en de logitech speakers zullen mij ook wel niet teleurstellen (afgaande op de reviews ervan).
Qua budget voor het systeem (zonder speakers) probeer ik een max. van 750 euro aan te houden.
Alvast bedankt voor jullie antwoorden.
Jeremy