Ik zoek een manier om mijn PC, die op zolder staat ook in de woonkamer te kunnen gebruiken. Ik wil graag spellen kunnen spelen en films kunnen kijken, net alsof het twee (identieke) PC's zijn in plaats van één: één boven en één beneden.
Welke oplossingen zijn hier zoal voor?
Zelf had ik al bedacht dat het een bedrade oplossing moet zijn, omdat onbedraad te traag zal zijn. Een mogelijkheid is om door de twee vloeren een HDMI, USB-kabel met hub (waar ik toetsenbord/muis/joypads op aan kan sluiten) en audiokabel te trekken. Nadelen van deze oplossing is 1) dat het een heel gedoe zal worden en 2) dat de lengte (van zo'n 20 meter gok ik) misschien een probleem zal vormen. Dat eerste is overkomelijk maar het tweede is misschien een probleem.
Er loopt overigens al een netwerk/UTP kabel van boven naar beneden.
Wie weet wat er nog meer op de markt is?
Welke oplossingen zijn hier zoal voor?
Zelf had ik al bedacht dat het een bedrade oplossing moet zijn, omdat onbedraad te traag zal zijn. Een mogelijkheid is om door de twee vloeren een HDMI, USB-kabel met hub (waar ik toetsenbord/muis/joypads op aan kan sluiten) en audiokabel te trekken. Nadelen van deze oplossing is 1) dat het een heel gedoe zal worden en 2) dat de lengte (van zo'n 20 meter gok ik) misschien een probleem zal vormen. Dat eerste is overkomelijk maar het tweede is misschien een probleem.
Er loopt overigens al een netwerk/UTP kabel van boven naar beneden.
Wie weet wat er nog meer op de markt is?
[ Voor 5% gewijzigd door tbenschop2 op 03-09-2012 13:49 ]