AntonT, wat ben jij irritant zeg.

Pagina: 1
Acties:
  • 67 views sinds 30-01-2008

• DarkTide
  • Registratie: Mei 2000
  • Niet online
He AntonT, sorry dat ik het zeg, maar ik vind je bijzonder irritant. Zo te lezen, mag je sinds kort ook topics sluiten en veranderen. Daar speel je met hartelust op in! Ik vind je eigenlijk nog wat te jong hiervoor!
Ik wil geen ruzie of zo, maar ik ben me wel aan het ergeren!

• Hans
  • Registratie: Juni 1999
  • Niet online
dat [topic=151521] gesloten is lijkt me IMO ook wat overdreven, vind ik wel ok topic.

• DarkTide
  • Niet online
Op woensdag 28 maart 2001 13:05 schreef Hans het volgende:
dat [topic=151521] gesloten is lijkt me IMO ook wat overdreven, vind ik wel ok topic.
Precies met je eens. Ik was net bezig met een reactie te typen, en toen ik 'm indiende was het topic al gesloten.

Maar dat krijg je ervan. AntonT heeft net het recht gekregen, en wil er ff lekker van gebruik maken --> irri :(

Verwijderd

We hebben 2 Antonnen, AntonT is hier toch al een hele tijd lid van de crew, en Anton nog niet zo lang...
Dus AntonT en sinds kort modden en te jong!?

• DarkTide
  • Niet online
Hij heeft ook mijn TranceEnergy-topic gesloten, terwijl ik alleen maar vroeg of de titel ervan kon worden veranderd (van 17 februari naar 29 september)!!!! Daar word ik nou zo pissig van !!!:(:(:(

• AntonT
  • Registratie: Januari 2000
  • Laatst online: 13-02 08:05

AntonT

One Ton!

Ter uwer info: ik ben om precies te zien sinds 22 september hier moderator. Sindsdien ben ik van Global Mod naar Hoofdgroep Administrator gegaan.

Verder ben ik 19 jaren oud, en als je me dan te jong vind ben jij dus een oude lul. Verder sta ik volledig achter mijn besluit van het sluiten van de genoemde topics.

• Daniel
  • Registratie: Juli 1999
  • Laatst online: 15-02 05:08

Daniel

Kapitein NCC-1701
Verdere discussie via mail of ICQ

Dank u
Pagina: 1

Dit topic is gesloten.