Acties:
  • 0 Henk 'm!

• corporalnl
  • Registratie: Mei 2010
  • Laatst online: 13:33
Hallo allemaal,

Momenteel ben ik opzoek naar een digitale camera.
Mijn oog is gevallen op de Canon PowerShot SX260HS. Klik

Hij valt goed in de testen, heb hem ook bekeken in de winkel en hij ziet er goed uit en werkt ook goed.

Ik zit alleen met 1 vraag, werkt hij ook goed in het donker?
Daar bedoel ik bij als je buiten in de tuin zit met weinig verlichting.
Of bijv in een kroeg met weinig verlichting, of in de stad zelf.

Heb zelf zitten neuzen op internet maar kan helaas van dit model geen avond foto's vinden.

Heeft iemand deze camera en wil die gene evt avond foto's maken? Dan kan ik kijken hoe deze bevalt.
( mag evt ook van internet voorbeelden zijn waar ik overheen gekeken heb )

Alvast bedankt :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• svdvlist2
  • Registratie: Februari 2004
  • Niet online
Op dcresource, Camerlabs en dpreview vind je voorbeelden en informatie over de kwaliteit van foto's 's avonds.

[ Voor 17% gewijzigd door svdvlist2 op 05-09-2012 10:24 ]

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Twammo
  • Registratie: Maart 2010
  • Laatst online: 25-08 15:09

Twammo

PSN: rtwouda

Mijn oog is ook gevallen op de canon powershot sx 260. Ik zit nog wel te twijfelen of ik de 260 met GPS of de 240 zonder GPS ga kopen. Qua specs zijn ze gelijkwaardig of zit ik hier al mis? Nu werd me in een winkel aangeraden om goed te kijken naar de snelheid van sd kaartjes die in deze camera's gaan. Zou iemand kunnen adviseren over deze sd kaartjes?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• witeken
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 24-11-2021

witeken

nieuwsgierig

Twammo schreef op vrijdag 14 september 2012 @ 09:52:
Mijn oog is ook gevallen op de canon powershot sx 260. Ik zit nog wel te twijfelen of ik de 260 met GPS of de 240 zonder GPS ga kopen. Qua specs zijn ze gelijkwaardig of zit ik hier al mis? Nu werd me in een winkel aangeraden om goed te kijken naar de snelheid van sd kaartjes die in deze camera's gaan. Zou iemand kunnen adviseren over deze sd kaartjes?
SX240 = SX240 maar zonder gps (net zoals voorgangers SX230 en SX220).
SD kaartjes van class 6 of hoger volstaan om in 1080p video op te nemen. Als je geen 1080p video op gaat nemen kan je in principe ook wat lager gaan maar qua prijs scheelt het bijna niks.

“I think of it like a Thanksgiving dinner. You [do] all this preparation, you invite all the guests, you have the meal, and then suddenly, it seems, it’s over.”
Tweakblog van de maand

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ajhaverkamp
  • Registratie: November 2001
  • Laatst online: 24-08 23:13

ajhaverkamp

gewoon Arjan

Sandisk Extreme III, class 6 werkt al prima in een SX230HS voor Full HD.

This footer is intentionally left blank