Internet Explorer 10 voor Windows 7?

Pagina: 1
Acties:

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 21-09 00:38
Hallo,

Hoe zit het eigenlijk nou met Internet Explorer 10 voor Windows 7, als je het internet afschuimt om informatie te vinden, kom je enkel op de eerste releases uit, toen ie net aan publiek werd getoond, maar MS is nu doodstil over de versie voor Win7, ze spreken enkel over de versie voor Win8

Iemand meer informatie over release en features voor Internet Explorer 10?

Qua beveiliging en ondersteuning zal het wel terug een sprong voorwaarts zijn, daarom dat ik ook zo geïnteresseerd bent in deze nieuwere versie van de browser

Mvg en bedankt!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Hero of Time
  • Registratie: Oktober 2004
  • Laatst online: 22:15

Hero of Time

Moderator LNX

There is only one Legend

Wachten totdat Windows 8 is uitgebracht, dan zal IE 10 zeer waarschijnlijk naar Windows 7 komen. Zie het met de vorige IE versies, Vista kwam eerst met IE 7 en XP volgde later. Windows 7 had IE8 en later kwam die ook beschikbaar. IE9 volgde vervolgens voor Vista en 7.

Geduld dus.

Commandline FTW | Tweakt met mate

• Dragunov
Raar dat ze ook niks meedelen qua info over deze browser, het is al Win8 die de klok slaat...

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:19

TheVMaster

Moderator WOS
Tja..dat is natuurlijk niet zo gek, maar eh...ook over Windows 8 en Server 2012 mis ik nog veel info :+ Ook IE10 komt vanzelf...gewoon geduld hebben.

• CAP-Team
  • Registratie: April 2000
  • Laatst online: 11-10 18:35

CAP-Team

XBL: CAPTeam

Ik ben al zo gewend aan Windows 8 dat ik het al niet eens meer bijzonder vind ;)

Microsoft Surface Pro 6 | Samsung Galaxy S21FE | XBOX Series X

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Dragunov
TheVMaster schreef op donderdag 20 september 2012 @ 01:01:
Tja..dat is natuurlijk niet zo gek, maar eh...ook over Windows 8 en Server 2012 mis ik nog veel info :+ Ook IE10 komt vanzelf...gewoon geduld hebben.
Hebben wel wel, ben gewoon enorm nieuwsgierig...

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Jogai
  • Registratie: Juni 2004
  • Laatst online: 09-10 21:09
Hier is het de downloaden: http://ie.microsoft.com/t...fo/Downloads/Default.html

De vraag is wat zijn de ervaringen voor de mensen die dit al geprobeerd hebben?

Klik hier om op linkedIn lid te worden van de Freelance Tweakers groep.

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• ByteDelight
  • Registratie: Januari 2005
  • Laatst online: 23:30

ByteDelight

Retro computing is alive!

Jogai schreef op zaterdag 12 januari 2013 @ 11:51:
Hier is het de downloaden: http://ie.microsoft.com/t...fo/Downloads/Default.html

De vraag is wat zijn de ervaringen voor de mensen die dit al geprobeerd hebben?
Ik heb preview van IE10 onder Windows7 de afgelopen weken geprobeerd.

Hij is razendsnel en lijkt hier en daar vlotter te werken dan Firefox.

Maar ik heb wel wat problemen die me toch noodzaken terug te keren naar Firefox (waar ik overigens ook problemen mee heb: freezes op o.a. eBay i.v.m. de Flash plugin; zelfde sites op IE geen probleem):

1. In invulvelden op vele sites vallen cijfers die je intypt weg.
Bijvoorbeeld als ik een overboeking wil doen op de ABNAMRO telebankieren pagina, en wil 10 euro overmaken, dan staat er '1', en dus denk ik dat ik een 0 vergeten ben te typen.
Maar na het intypen van de (extra) 0 staat er op de volgende pagina (gelukkig!) 100 euro... :(
Niet fijn, en voor mij een behoorlijk belangrijke bug/issue: ik wil niet dat hiermee fouten gemaakt worden door zowel mijzelf als mijn vrouw.

2. Ik vind de geschiedenis functie van IE (net als voorgaande versies) nog steeds butt vergeleken met Firefox.
Als ik sorteer op laatst geopende sites, dan zie je die alleen van vandaag.
In Firefox kun je verder terug dan vandaag.

Er zijn nog wel wat dingen waar ik moeite mee heb in IE10, maar dit zijn de belangrijkste.
Het blijft lastig een goede browser te vinden, wanneer is dat eens afgelopen!?

Retro Computer hardware: http://bytedelight.com

Pagina: 1