Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Welke Realtek kaartlezer zit er in een HP ENVY 17 2050eb?

Pagina: 1
Acties:

• Dragunov
  • Registratie: September 2003
  • Laatst online: 13-11 23:28
Hallo,

Graag had ik geweten welke kaartlezer er nou precies in die ENVY zit, heb al gans internet afgeschuimd, maar je komt enkel kaartlezer tegen, maar niet het type...

Wil namelijk de laatste driver installeren ervoor van de site van Realtek, maar wil ook geen onnodige drivers installeren die toch niet zouden werken :)

Dus als er iemand mij zou kunnen helpen, dan zou ik dit ten zeerste op prijs stellen

Mvg en bedankt!

• K93
  • Registratie: December 2010
  • Laatst online: 03:05

K93

Heb je al geprobeerd de hardware ID's uit te lezen en deze ingevult op pcidatabase.com?

• Dragunov
Bij Hardware ID staat er enkel:

RSUSBSTOR\GenDisk
GenDisk

• niels88
  • Registratie: April 2003
  • Niet online
realtek RTS51xx

• MrTre
  • Registratie: Januari 2011
  • Laatst online: 15-11 09:32
Waarom zou de driver niet werken die aangeboden wordt op de HP site?
HP heeft een hele goede site waar alle drivers per (sub)model terug zijn te vinden. Ze publiceren tevens ook nog alleen drivers die echt stabiel zijn. :-)

• Dragunov
Hi,

Neen, echt niet :)

Enkel de MS driver werkt en bij eigenschappen van kaart zie je ook dat de MS driver is die gebruikt wordt :)

@niels 88: Bedankt voor het melden :)

• MrTre
Dat lijkt me gek.
Welk model Envy (staat op de onderkant/onder de accu) heb je en welke driver heb je gebruikt?

• PilatuS
  • Registratie: September 2002
  • Niet online
Gebruik anders een programma als Unknown Device Identifier.

• Dragunov
MrTre schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 19:23:
Dat lijkt me gek.
Welk model Envy (staat op de onderkant/onder de accu) heb je en welke driver heb je gebruikt?
ENVY 17 2050eb

• psycho202
  • Registratie: September 2011
  • Laatst online: 04-08-2023
Tip: download de correcte driver van de HP site, verwijder de drivers die windows zelf heeft geinstalleerd en installeer daarna de "correcte" drivers van de HP website.

Als je anders een DVDtje overhebt, DriverPack Solution disc gebruiken wij hier vaak om van onbekende apparaten de drivers terug te vinden

[ Voor 29% gewijzigd door psycho202 op 04-09-2012 21:03 ]

• MrTre
psycho202 schreef op dinsdag 04 september 2012 @ 21:02:
Tip: download de correcte driver van de HP site, verwijder de drivers die windows zelf heeft geinstalleerd en installeer daarna de "correcte" drivers van de HP website.

Als je anders een DVDtje overhebt, DriverPack Solution disc gebruiken wij hier vaak om van onbekende apparaten de drivers terug te vinden
Doet deze het niet?
http://h10025.www1.hp.com...&product=5075572&sw_lang=

• Dragunov
Geeft nooit Realtek weer, maar gewoon kaartlezer met standaard Windows drivers, als ik wil de drivers updaten met deze van Realtek of HP, zegt ie dat er geen betere drivers zjn gevonden, alhoewel Realtek constant nieuwere drivers uitbrengt
Pagina: 1