Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Panasonic 32ET5E of Samsung 32 D6500

Pagina: 1
Acties:

• keesie50
  • Registratie: Juni 2008
  • Laatst online: 22-07 16:10
Ik ben op zoek naar een nieuwe TV voor op mijn studentenkamer. IK ga hierop voornamelijk voetbal en sport kijken en PS3 games hierop spelen. Het 3D hoeft niet zo voor mij, dus dat heeft geen meerwaarde
Nu heb ik me al verdiept in diverse televisie's en er blijven er nu 2 over waar tussen ik moeilijk kan kiezen.
Dat zijn de Panasonic 32ET5E (laagste prijs 499) en de Samsung 32D6500 (laagste prijs 449)
Mijn budget is 500 euro dus vallen beide televisies binnen mijn budget. Ik wil de televisie gaan gebruiken icm Digitenne van KPN.
Mijn voorkeur gaat uit naar de Panasonic omdat ik daar betere reviews over lees en omdat dit een nieuwer model is. Ik heb de Panasonic al werkend gezien en vond het beeld prima, het beeld van de Samsung heb ik een aantal maanden geleden al gezien, maar vond ik een beetje schreeuwerig( maar heeft mss met instellingen te maken).
Is er iemand die ervaring heeft met beide televisies en mij een advies kan geven of mss dat ik nog een goede televisie over het hoofd zie.

• gastje13
  • Registratie: Januari 2007
  • Laatst online: 18-08-2024
Het belangrijkste verschil tussen de samsung D6500 en de panasonic ET5 is het panel. Samsung heeft een AMVA panel van CMO welke matige zwartwaarden heeft, redelijke kleuren en erg slechte kijkhoeken.

De panasonic heeft een Alpha-IPS paneel van panasonic zelf. Dit resulteert is betere kleur en kijkhoek dan de samsung, maar zeer slechte zwartwaarden.

Verder speelt de beeldprocessing een rol. Van Panasonic durf ik zo snel niet te zeggen hoe goed deze is, maar die van Samsung is erg goed. Mooie zuivere strakke beelden zonder en geen merkbare inputlag.

Ik gebruik al enkele maanden een D6500 om op te gamen, en dat gaat prima. Ik vond persoonlijke de minder slechte zwartwaarden het plusplunt boven de panasonic, gezien dat bij games niet onbelangrijk is. Alleen de kijkhoeken zijn echt afschruwelijk, maar het went wel na enkele maandjes . . . .

[ Voor 21% gewijzigd door gastje13 op 03-09-2012 21:52 ]

• Michael Knight
  • Registratie: November 2002
  • Laatst online: 18-11 08:04

Michael Knight

Moderator Consumentenelektronica

KITT, I need you buddy!

Dit valt onder aankoopadvies. Ik zet je in het juiste subforum :)

(Zeldzame) retrogames en meer --> Aangeboden op V&A

• Bever!
  • Registratie: Maart 2004
  • Laatst online: 17-11 09:45

Bever!

3

ips schermen zijn een stuk sneller kwa response dan mva dus dat is ook een puntje van aandacht..
et5 heeft goede 3d performance

[ Voor 14% gewijzigd door Bever! op 15-09-2012 14:09 ]