duh... zover was ik ook al 
Maar waar kan ik dat wijzigen dan?
Keywords en descirption wijzigen het niet.
De originele titel die er nu komt te staan, kan ik ook nergens vinden in een veld in het controlpanel, en deze titel word door Name0 gegenereerd, niet door m'n INDEX.HTML
ThX
Koffie
Maar waar kan ik dat wijzigen dan?
Keywords en descirption wijzigen het niet.
De originele titel die er nu komt te staan, kan ik ook nergens vinden in een veld in het controlpanel, en deze titel word door Name0 gegenereerd, niet door m'n INDEX.HTML
ThX
Koffie
Verwijderd
Als het goed is kan het wel maar ik weet niet hoe , maar wat doe je moeilijk als je gewoon een Banner killer in je HTML zet ben je van hun banner af en als je dan een Titel in je html hebt staat zie je die voorttaan op je explorern , zoals bij www.miky-mike.com
Verwijderd
Vaag, vroeger stond het er idd wel. 
Ik heb even in de source van de pagina gekeken daar vond ik dit:
Ik denk dat het dus misschien mogelijk om de titel van je pagina te veranderen als je de pagina op een andere server opslaat en vanuit daar dan submit. Ik weet niet of ze dit beveiligd hebben, maar je kan het proberen.
Een mailtje sturen kan ook.
Ik heb even in de source van de pagina gekeken daar vond ik dit:
code:
1
| <input type="hidden" name="title" value="de titel van m'n paginaatje"> |
Ik denk dat het dus misschien mogelijk om de titel van je pagina te veranderen als je de pagina op een andere server opslaat en vanuit daar dan submit. Ik weet niet of ze dit beveiligd hebben, maar je kan het proberen.
Een mailtje sturen kan ook.
Het zal wel een mailtje sturen, want ik heb sowieso geen banner.
Heb deze uitgezet (1 van de voordelen als je er netjes voor betaald).
Ik zie idd in de source die tags staan.
Zal ze wel ff mailen.
ThX
voor de hulp!
Koffie
Heb deze uitgezet (1 van de voordelen als je er netjes voor betaald).
Ik zie idd in de source die tags staan.
Zal ze wel ff mailen.
ThX
voor de hulp!
Koffie
Ik heb ze ook al gemailed erover. Ze zeiden dat ze ervan wisten en dat het nu niet mogelijk is de titel te veranderen
. Ze zouden er aan werken zeiden ze
.
Weet u zeker dat u de gewijzigde wijzigingen wilt wijzigen?
Pagina: 1