Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

[fp/feat] V&A einddatum en -tijd bij veilingen?

Pagina: 1
Acties:

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-10 10:08

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Lieve Devvers,

gezocht maar deze niet gevonden. Gekeken of ik het zelf in kon stellen, maar ook dat niet gevonden. Dus maar een feature request. Als een veiling in de V&A sectie loopt dan zie je daar hoe lang de veiling nog loopt. Ik zou het erg fijn vinden als daar ook de mogelijk is om te zien wat de einddatum en -tijd van de veiling is. Ik wil nog wel eens de einddatum en -tijd in mijn agenda zetten om tegen het einde van de veiling nog eens naar een veiling te kijken, maar als ik dan alleen maar een looptijd zie is het soms wel eens lastig/onhandig om dat om te rekenen naar een datum + tijd.

Hopelijk kunnen jullie hier wat mee?

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Laatst online: 18-11 16:55
De tijd zou gelijk moeten zijn als de tijd van de plaatsingstijd, dat is dan al misschien handig voor je.
Ik heb er zelf overigens niet zo veel moeite mee om het om te rekenen, maar ik kan me voorstellen dat het wel handig is.

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• Dexter
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 29-10 10:08

Dexter

d((o_o))b

Topicstarter
Dat wetende is inderdaad al stuk handiger. Had niet in de gaten dat het altijd in hele dagen ging.

'It's all a matter of opinion' LTJ Bukem | 'You don't need eyes to see, you need vision' Maxi Jazz

• Maite de Jong
  • Registratie: April 2012
  • Laatst online: 24-07-2024

Maite de Jong

Online Product Manager
Bedankt voor je input. De einddatum is inderdaad de plaatsingsdatum + de resterende tijd (in dagen). Ik kan me voorstellen dat het handig is om even een alarm voor jezelf te zetten wanneer de veiling afloopt, dat is misschien iets voor de backlog. Omdat het handmatig vrij eenvoudig op te vangen lijkt me dit geen noodzakelijke feature. Zijn het je eigen advertenties waarvoor je een alarm zet of juist die van anderen?