Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

psvita. en internet

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Simkaart uit een dongel met internet abb. Wat je normaal op je laptop dropt. In een ps vita duwt enof zal werken

[ Voor 85% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 14:51 ]

• spleethoven
  • Registratie: Oktober 2010
  • Laatst online: 24-01-2024
Wat?

• psychoclown
  • Registratie: Juli 2006
  • Laatst online: 11-11 20:45

psychoclown

Back in black

Je topic is heel erg onduidelijk en er is geen touw aan vast te knopen.
Als je me duidelijk(er) kunt uitleggen wat je vraag/probleem is dan kan ik mogelijk je topic ook naar een betere sectie verhuizen.

WoT Profile | Noobmeter - kyozu | Youtube channel | Livestream

Verwijderd

Topicstarter
Of je een. Internet simkaart uit een dongel ( zn stickje die je in je computer usb duwt en vervolgens internet tovert op je laptop/pc) Nou of zn simkaart in de vita zal werken

• Wylana
  • Registratie: April 2009
  • Laatst online: 21:57
En heb je zelf al getest of dat werkt? Heb je zelf al gezocht of dat ondersteund wordt op de site van Sony?

Lees anders eerst de regels door voordat je z'n crappy post maakt. Want hiermee komen we nergens.

Spielerij beleid

Ik ben steenrijk....ik heb een grindpad!

Verwijderd

Zag vanmorgen ook al een soortgelijk topic langskomen, dat verhaal raakte ook wal noch kant (ironisch aangezien die TS op een boot werkt). Kan dit topic alleen niet meer terugvinden.

Verwijderd

Topicstarter
Oke naar die reactie het wel weer gezien,

ik schaf even een vita aan. Zoek iemand met zn simkaart en test het zelf wel.

wat jou betreft. This een vragende zin dus vraag en oproep naar mensen die het al getest hebben...
Duussss laten we het maar zo zeggen.

Dame pan y dime tonto...

Verwijderd

Verwijderd schreef op maandag 03 september 2012 @ 15:27:
Oke naar die reactie het wel weer gezien,

ik schaf even een vita aan. Zoek iemand met zn simkaart en test het zelf wel.

wat jou betreft. This een vragende zin dus vraag en oproep naar mensen die het al getest hebben...
Duussss laten we het maar zo zeggen.

Dame pan y dime tonto...
Succes ermee! Voor je volgende posts kan ik je dit ook wel aanbevelen. Hoef je ook geen Swahili meer te gebruiken ;w
Pagina: 1