ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
ja ja... niet iedereen heeft dezelfde kennis... wees daarom ook eens gewillig en geef een antwoord op een vraag ;)
valt me echt een beetje tegen ....
hoop dat er toch iemand is die hier een oplossing voor weet.....
(Internetdeling heb ik hier dus nog niet uitgetest.. wel mappen delen waar ik nu een probleem mee heb, komt in ander topic dat ik zo ga openen
AMD 64 3200+/2048MB/MSI K8N/2x Seagate 200GB SATA/Seagate 160GB/Seagate 320GB/LG GSA4120B DVDRW/nVidia 6800 XT/SB Audigy 2 ZS/DSL:20/1 - Telfort/21" Samsung SyncMaster 215TW/ToUCam Pro/WinXP Pro
Opbrengst van mijn Tibber Homevolt met externe kWh meter. | Opbrengst van mijn Tibber Homevolt volgens de Tibber Data API.
heb zelf namelijk netwerk werkend maar als mijn huiisgenote pagina probeert te openen duurt het verschrikkelijk lang en dan krijgt ze zo'n error pagina...
netwerk doet het en dat is alweer iets maar nu nog dat internet......
nou ja replyen please........
tis me gelukt met RC1 .. ->--------------------------------------------------------------------------------
hej is het iemand al gelukt om internet volledig te kunnen delen met win xp pro laatste build?
mijn huisgenote had wel netwerk verbinding maar pagina's laden ging niet..
erg jammer iemand die weet wat de preciese instellingen moeten zijn????
nou ja bedankt anyway..
Thomas
TCP/IP eigenschappen
- zorg voor dezelfde domain op alle pc's
- ip adres/submet Mask moet kloppen
- voer je gateway in (pc waar je breedband op zit)
- voer je dns in (ook de internet pc)
- voer je de dnsnaam en Hostnaam
- voer je Domain Suffix in.
- geen wins.
- enable netbios over ip
Wat je ook kan doen is ff dhcp aanzetten. en ff rebooten. DAn ff kijken met --> run ->cmd -> ipconfig.. kan je zien wat je gekregen heb. en dat neem je gewoon over in je NIC eigenschappen..
succes !
(Ik had er ook erug problemen mee..)
Verwijderd
op de client PC alles dynamisch en dan in de browser bij laneigenschappen aanvinken,
"automatically detect settings" ( Lord, ik denk dat dit jou probleem is ) of in het ned; "verbinding met netwerk media detecteren"
Werkt perfect hier..... Server RC1 <- client WinME.....
firewall van RC1 wordt alles nog eens gestealth ook......