Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien

Verwijderd

Topicstarter
Hallo,

Ik heb een Samsung galaxy ace als mijn eerste smartphone, ik leer veel maar hier kom ik niet uit, heb me scheel gegoogeld, ik heb bovenin naast het wifi icoontje een knipperend gps icoontje staan terwijl ik in het hoofdmenu de gps uitgeschakeld heb, waar anders kan ik het ook nog uitzetten ?

Graag hulp,

Thanks ! 8)7 |:(

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Simpele vraag, maar weet je zeker dat het icoontje van de GPS is :)

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:06

Umbrah

The Incredible MapMan

Dat is het locatie bepalings icoontje, GPS is slechts een van de manieren waarop de locatie bepaald kan worden, WiFi en 3G. Dat kun je allemaal uitzetten. Overigens: als het aan staat wordt het alleen echt gebruikt als een applicatie er om vraagt. Dat je icoontje er staat wil zeggen dat een applicatie er om vraagt. Staat er een app met een dikke advert aan?

Verwijderd

Topicstarter
uhh een dikke advert ?
van rechts naar links, rechtsboven in mijn foon; klok, batterij, verbindings icoon met router en knipperend gps icoontje

n als ik op navigatie klik staat r GPS is uitgeschakeld ?

"Simpele vraag, maar weet je zeker dat het icoontje van de GPS is"

"Dat is het locatie bepalings icoontje"

Ik ga nu naar bed, even in bed nog zoeken naar oplossingen tot ik in slaap val :?

[ Voor 19% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 01:11 ]

• Umbrah
  • Registratie: Mei 2006
  • Laatst online: 12:06

Umbrah

The Incredible MapMan

Maps geeft het je inderdaad aan, GPS staat uit, maar er zijn meer manieren van locatiebepaling. WiFi en 3G. Dat er in de notificatie balk niks staat wil niet zeggen dat er niks actief is, daarvoor is er taakbeheer. Het kan overigens ook een widget of live wallpaper zijn. Weer widget aan die eens per 15min update en wil weten waar je bent?

Zoals je zei, eigenlijk heb je je antwoord al. GPS staat uit. Waarom zou je dus inzitten over het locatiebepalings icoontje?

• Koppensneller
  • Registratie: April 2002
  • Laatst online: 11:52

Koppensneller

winterrrrrr

Volgens mij wordt er geen icoontje weergegeven als er zonder GPS een positie wordt bepaald hoor :?

TS: kun je misschien een screenshot of een foto maken? Dan weten we beter wat je bedoelt.

• Prulleman
  • Registratie: December 2000
  • Laatst online: 10:26
heb het even gechecked met CM9 (ICS dus) op mijn HD2, en maps laat pas het locatie icoontje zien als GPS aanstaat. met GPS uit wordt de locatie wel bepaal op 30 m nauwkeurig, maar dat gebeurd zonder icoontje.
Hoe dit op een galaxy ace wordt weergegeven, geen idee.

Blijft ie eeuwig knipperen? of blijft ie op een gegeven moment gewoon branden? en als je GPS wel aanzet, blijft ie dan ook knipperen? of houd dat op?

En waarom is dit een probleem??

Strava

Verwijderd

Topicstarter
Het is gewoonweg irritant om constant een eeuwig knippernd icoontje op je scherm te hebben, word er nerveus van, maar zal straks eens even een foto maken.

Verwijderd

Topicstarter
of je start je telefoon een keer opnieuw op 8)7 = opgelost :z

Bedankt voor jullie hulp en meedenken oOo

[ Voor 68% gewijzigd door Verwijderd op 03-09-2012 13:15 ]

Pagina: 1