Black Friday = Pricewatch Bekijk onze selectie van de beste Black Friday-deals en voorkom een miskoop.

[bug frontpage] Het controle-token is niet geldig.

Pagina: 1
Acties:

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Hoi Devvers,

De laatste tijd begint het me steeds vaker te overkomen dat ik lekker een reactie aan het tikken ben, en dan later misschien nog wat wijzig, maar dat de "verzenden" knop eerst even niet lijkt te werken. Als ik hem dan nog een keer klik krijg ik

"Het controle-token is niet geldig." in een rood-omlijnde box.

En pas als ik de derde keer op 'verzenden' druk, dan wordt mijn reactie geplaatst. Het overkwam me in ieder geval bij deze post, als dat helpt:
http://tweakers.net/react...on=EditPosting&ID=5767825

Alvast bedankt!

• Keypunchie
  • Registratie: November 2002
  • Niet online
Vandaag begon dit probleem voor mij weer op te treden. Sterker nog, het lijkt erger te worden :-(

• .oisyn
  • Registratie: September 2000
  • Laatst online: 14-11 23:57

.oisyn

Moderator Devschuur®

Demotivational Speaker

Deze opmerking krijg ik áltijd als ik een post maak vanaf mijn WP7(.8) toestel. De post wordt echter wel geplaatst!

Tevens zou ik willen suggereren om op de errorpagina de inhoud van je post weer weer te geven, zoals dat ook gebeurt op het forum. Dan ben je 'm tenminste niet kwijt als je aan het editen was (omdat de edit-box is verdwenen als je op back drukt en bij opnieuw editen wordt de originele post opnieuw opgehaald)

Give a man a game and he'll have fun for a day. Teach a man to make games and he'll never have fun again.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

IE op Windows Phone heeft meer problemen, en het lijkt in de ajax-implementatie te zitten. Ik gok dat dat hier dus ook de culprit is.

Intentionally left blank

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:29

lordsnow

I know nothing

Ik probeer te reageren op de volgende V&A en krijg alleen maar deze foutmelding:
V&A aangeboden: Nintendo 64 + controller + 2 games

Ik gebruik Windows 7, en IE10.

Onder Firefox gaat het wel goed.

• Keiichi
  • Registratie: Juni 2005
  • Nu online
Laatste 2 dagen ben ik soms opeens uitgelogd bij het inloggen krijg ik dan ook iets over ongeldige token te zien. Inloggen werkt en 2de keer wel, maar daarna ben ik gelijk weer uitgelogd.

:?

Solar @ Dongen: http://solar.searchy.net/ - Penpal International: http://ppi.searchy.net/

• janvanduschoten
  • Registratie: Januari 2010
  • Laatst online: 13:04

janvanduschoten

Moderator Mobile

Nr. 346

Ik had het net ook weer, net als de afgelopen week.
Chrome, laatste versie.

Post op persoonlijke titel, tenzij in het blauw

• CLB
  • Registratie: Oktober 2004
  • Niet online

CLB

Even bevestigen, dat het hier ook was... Google Chrome 26.0.1410.64

Asus ZenBook BX410UA-GV182R: 14,0" 1920x1080 mat IPS/ Intel HD 620 / Intel Core i5-7200U 3,1GHz/ 8192MB 2133MHz RAM
512GB SSD + 2TB HDD/ Backlight keyboard, BlueTooth, Wi-Fi AC, HDMI, USB 2.0, USB 3.0, USB C, Cardreader / Windows 10 Pro 64 bit

• wontcachme
  • Registratie: September 2005
  • Nu online

wontcachme

You catch me? No you wont

janvanduschoten schreef op vrijdag 12 april 2013 @ 09:10:
Ik had het net ook weer, net als de afgelopen week.
Chrome, laatste versie.
Hier ook. Eerder nooit gehad. Kon ook eerst gedurende 3 minuten niet inloggen. Als ik inlogde kwam ik gewoon weer oningelogd terug op de pagina.

FF, laatste versie

GamePC (AMD Ryzen 5900x - Gigabyte RTX 3070 Gaming OC 8G - Gigabyte Aorus X570 ELITE - 32GB Corsair Vengeance 3600C18 - 1.5TB Samsung 970 EVO NVME - 500GB Samsung 950 EVO Sata - Fractal Design Define 7 - Corsair RM750x - 2x Asus VG27AQ 1440p@144hz)

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Ik was net ineens ook uitgelogd, terwijl ik net nog op het forum gepost heb.
Kreeg alleen geen ongeldige token, inloggen werkte meteen. Dus geen idee hoe relevant ik ben :P

Ook Chrome? :+

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• Kees
  • Registratie: Juni 1999
  • Laatst online: 14-11 15:18

Kees

Serveradmin / BOFH / DoC
Deze keer was het omdat de mongodb server een failover deed (omdat de huidige primary stukke hardware heeft die vanmiddag vervangen gaat worden)

"Een serveradmin, voluit een serveradministrator, is dan weer een slavenbeheerder oftewel een slavendrijver" - Rataplan

• Nakebod
  • Registratie: Oktober 2000
  • Nu online

Nakebod

Nope.

Woei, dat is normaal gesproken vooruitgang. En vooruitgang is goed! Goed bezig Kees :)

Blog | PVOutput Zonnig Beuningen

• lordsnow
  • Registratie: Maart 2000
  • Laatst online: 18:29

lordsnow

I know nothing

En vandaag weer deze foutmelding bij het reageren op de FP:
nieuws: 'Beveiligingsupdate Windows 7 veroorzaakt blue screen of death'

En weer lukt het in FF wel gewoon.

• crisp
  • Registratie: Februari 2000
  • Nu online

crisp

Devver

Pixelated

Had je de betreffende pagina toevallig al lang openstaan voordat je de reactie poste? Het token dat je bij de pageview meekrijgt heeft namelijk maar een beperkte levensduur (3 uur om precies te zijn).

Intentionally left blank

• teacup
  • Registratie: December 2008
  • Laatst online: 17:02

teacup

Moderator General Chat

Think First, Write Later

3 uur om precies te zijn
Ik heb dit issue ook wel, en rek met m'n bloemrijke reacties het geduld van de Tweakers site wel op, maar ik verwacht niet dat de page dan al drie uur heeft opengestaan. Wel kan het zijn dat de browsersessie, met de Tweakers site actief, langer dan drie uur open heeft gestaan, en de page in deze sessie eerder open is geweest. Aan deze zijde XP-32 en W7-64, beiden met Uptodate Firefox (20.0.1)

Wil je een EU leger? Teken dan de petitie Protect us with a European ARMY (Volt EU)

• 4Lph4Num3r1c
  • Registratie: April 2007
  • Laatst online: 09-09 23:52
Ik heb hier sinds 2 dagen ook regelmatig last van, op verschillende devices. Op kantoor op m'n PC, maar nu vanmorgen ook thuis op m'n iPad.

De bewuste pagina is dan pas net geladen, want de reacties staan op pagina 4 onder een artikel, dus veel langer dan 5 minuten kan het niet geweest zijn. Ik heb in mijn browser dan nog wel tabbladen open staan met andere Tweakers artikelen, welke ik de dag ervoor heb bekeken, maar dat gaat al jaren zo. Die bewuste tabbladen heb ik vandaag ook nog helemaal niet geactiveerd.
Pagina: 1