Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Sjoerd611
  • Registratie: Juli 2012
  • Laatst online: 26-08 17:14
Hey,

Ik ben van plan de pricewatch: Samsung Galaxy S Advance i9070 Zwart aan te schaffen.
Er is alleen een ding dat me niet lekker zit, Android 2.3 ..
Is er een mogelijkheid om te zien of hier ook Android 4.0 op komt?

Zijn er meer mensen met die toestel die mij meschien hun ervaringen kunnen delen?

Alvast bedankt voor het lezen! :)

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52

Meller

Much to learn, you still have

toevallig vanmiddag gekocht. 299.- bij de belcompany.

Ik weet het, voor nog geen 100.- meer een SII, maar had dit nu eenmaal als budget.

Heb zakelijk een SGS, SGS+ en SGSII gehad en als ik hem daarmee vergelijk zijn de looks and feel nagenoeg gelijk aan de SII. Iets kleiner scherm wat hem voor mij handzamer maakt.

De ICS update is nog onzeker, online geen info en in de winkel ook niet. Op Xda zijn ze wel bezig met een ICS rom volgens mij. Dan wordt het die uitproberen.

Succes met het overdenken.

PS: via marktplaats kon ik een SGS III kopen voor 300,-, maar diegene reageerde pas toen ik mijn SGS A al had gekocht.

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Tovenaar
  • Registratie: Januari 2002
  • Laatst online: 13-09 11:22
Even off topic maar Mediamarkt heeft hem voor € 269,-, ding ziet er goed uit, ik twijfel ook maar is ics een must?

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Meller
  • Registratie: Februari 2001
  • Laatst online: 11:52

Meller

Much to learn, you still have

Off: Damn, vanmiddag nog langs gelopen bij MM en toen was die 299.-. Daarna verder rondkijken en toen met laagste prijs garantie bij belcompany (normaal 339.-) gehaald. (geen zin terug te lopen :) )

On: Mis ICS tot nu toe niet. Op SII wel gehad en was vooral smoother, maar accu ging toen nog sneller leeg. (bekende bug volgens mij)

Core i5-4570, 8GB, 250 GB SSD, GT730 2GB, S20, Fossil Gen4

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• Bullet NL
  • Registratie: September 2004
  • Laatst online: 10-09 19:34

Bullet NL

Eigen Wijs

Topic ---> MAA

Cogitationis poenam nemo patitur