Check alle échte Black Friday-deals Ook zo moe van nepaanbiedingen? Wij laten alleen échte deals zien
Toon posts:

Schoollaptop

Pagina: 1
Acties:

Verwijderd

Topicstarter
Hallo allemaal

Voor mijn broertje moet ik een nieuwe laptop gaan vinden. De laptop moet minimaal 4 GB werkgeheugen hebben, 13 tot 15 inch en moet autocad goed kunnen draaien. Daarbij heb ik ook het liefst geen onboard GPU, maar een losse GPU met eigen geheugen. Qua budget willen we rond de 500 euro zitten (goedkoper mag altijd!).

Omdat de laptop mee gaat naar school (bus tram etc.) moet het wel een laptop betreffen met een degelijke bouwkwaliteit, ook in de schanieren. Dit zijn allemaal aardig wat eisen zo bij elkaar, en ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen.

Qua merken weet ik dat dell goed spul heeft, maar als jullie andere dingen aanraden sta ik er zeker voor open.

Ik hoop dat jullie me hiermee kunnen helpen

• Omni
  • Registratie: Mei 2005
  • Niet online

Omni

Hoogsensitief autist, ofzo.

Wat jij wilt heb je niet voor die prijs nieuw. Ga op jacht naar een tweedehands, dan slaag je wel.

Mocht je het budget oprekken, dan zijn er verschillende opties, maar voor echt redelijke laptops moet je al gauw denken aan zo'n 200-300 EUR meer.

Verder ook papa, ondernemer en met mijn vrouw Arenda mede-eigenaar van HardwareParadijs V.O.F.

• hiekikowan
  • Registratie: Februari 2011
  • Laatst online: 15:19
Tweedehands kan ik een Dell XPS15 uit de tweede serie (L502x) aanbevelen, met het Full-HD-scherm en bijvoorbeeld een forse I7. Dedicated GPU is standaard de 525m maar ook de 540m vindt je redelijk vaak. Hier in de V&A worden ze regelmatig aangeboden.