Welke software voor het maken van een windows image?

Pagina: 1
Acties:
  • 183 views

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• jan bikker
  • Registratie: December 2007
  • Laatst online: 12-05-2023
Met enige regelmaat her-installeer ik pc's (windows).
Nu gaat dit vrij makkelijk dvd erin en na een uurtje is het gefixed, alleen het configureren van de pc neemt nogal veel tijd in en is een klusje waar je elke keer dezelfde programma's aan het installeren en downloaden bent.

Ik zoek dus eigenlijk een stukje software waarmee ik 1x een pc volledig installeer naar hoe ik hem graag wil hebben en hierna dit 1 op 1 terug kan zetten op een andere pc.

Wat dan meegenomen moet worden:

- Windows Updates
- Software (naderhand geinstalleerd als bijv. winrar e.d.)
- Instellingen
- eventueel documenten

Wat zou ik hiervoor het best kunnen gebruiken?
Alvast bedankt voor de tips!

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• RaZ
  • Registratie: November 2000
  • Niet online

RaZ

Funky Cold Medina

Zoiets?

[ Voor 35% gewijzigd door RaZ op 02-09-2012 16:50 ]

Ey!! Macarena \o/

Acties:
  • 0 Henk 'm!

• TheVMaster
  • Registratie: Juli 2001
  • Laatst online: 00:13

TheVMaster

Moderator WOS
Misschien dat je ook even aan kunt geven wat je zelf al gevonden heb via bv. Google of de GoT-Search. Volgens mij moet een search op How-to capture windows 7 image wel iets opleveren...nouja..dat weet ik zeker :+

Nu moet ik wel zeggen dat je natuurlijk wel even had mogen vermelden om welke Windows versie het gaat etc...

Lees, voordat je in de toekomst een nieuw topic maakt, ook even de regeltjes door, dan weet je precies wat er hier wel en niet kan/mag en waaraan je startpost moet voldoen.

Het is hier namelijk op GoT de bedoeling dat je eerst zelf op zoek gaat naar een oplossing voor je probleem alvorens je hiervoor een topic aanmaakt. We zijn namelijk geen Helpdesk...

Dus als jij even laat zien dat je zelf ook inzet hebt getoond, zijn je mede-Tweakerts ook vast wel genegen om mee te denken.. O-)
Dit topic gaat dus op slot!

Ben je het hier niet mee eens? Reageren mag in Oneens met de actie van een moderator? Post het hier :+

Dit topic is gesloten.