Cookies op Tweakers

Tweakers maakt gebruik van cookies, onder andere om de website te analyseren, het gebruiksgemak te vergroten en advertenties te tonen. Door gebruik te maken van deze website, of door op 'Ga verder' te klikken, geef je toestemming voor het gebruik van cookies. Wil je meer informatie over cookies en hoe ze worden gebruikt, bekijk dan ons cookiebeleid.

Meer informatie

• mutn10
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 11-08-2016
Dag tweakers

Ik heb mijn vakantiebaantje beëindigd en ik heb nu een aardig bedrag te spenderen aan een telefoon. Sowieso wordt het een high-end smatphone, alleen twijfel ik nu nog over het OS.

- iOS heb ik al ervaring mee met mijn iPod, maar deze begin ik eerder een beetje saai te vinden en valt dus af.

- Android heb ik geen enkele ervaring mee en ik zou voor de gs3 gaan.

- Of... Ik kan ook wachten op de nieuwe lichting WP8 phones. Uiterlijk lijken de telefoons en de software me erg leuk.

Stel nu dat ik wacht, hoe kan ik dan kiezen uit deze 2? Van 10 minuutjes spelen in de winkel word je niet echt veel wijzer en uitgaan van je eerste indruk (leuke ui bv.) lijkt me ook niet het beste idee...

Ik gebruik mijn telefoon vooral voor wifi surfen.

Mutn

• Mavamaarten
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 25-08 16:42

Mavamaarten

Omdat het kan!

Ik denk dat je toch eens naar de winkel zal moeten en eens kijken naar de telefoons in "real life".
Wat is je budget? Als je spreekt over een GS3 heb je toch wel een groot budget. In die categorie is de S3 toch wel het paradepaardje :Y

Van een keer spelen in de winkel leer je echt wel veel hoor. Je weet hoe het toestel aanvoelt, hoe groot het is, of de software je bevalt, ...

http://github.com/mavamaarten | http://maarten.vg | Android developer

• mutn10
  • Registratie: juli 2012
  • Laatst online: 11-08-2016
Hmm welja, ik neem sowieso het paradepaardje. Met de s3 heb ik zeer kort al eens gespeeld, maar als ik nu 1 koop, weet ik nooit hoe wp8 zou geweest zijn. Mijn budget is inderdaad groot genoeg. Verder is de grootte van de s3 wel het maximum. (Note II is gewoon te groot).

Maar voor hetzelfde geld wacht ik op wp en trekt het dan op niets achter die mooie ui. (voor mij dan toch)

mutn10 wijzigde deze reactie 02-09-2012 12:37 (16%)

• Tiwazz
  • Registratie: september 2009
  • Laatst online: 08:42
Ik heb ervaring met alle mobiele OS'en en gebruik ze alle drie dagelijks. Ik ben het meest te spreken over Windows Phone -> iOS -> Android.

Ik zou zelf ZEKER wachten totdat de eerste windows phone 8 toestellen er zijn dan heb je tenminste een verglijk met android.

Nikon D610 - Nikkor 18-35mm f3.5-4.5 - Nikkor 28mm f1.8 - Nikkor 50mm f1.8 - Nikkor 105mm f2.8 micro | Flickr: ndonkersloot

OnePlus 7 Pro (8GB intern) Nintendo Switch Lite LG OLED C9 Google Pixel 3a XL FIFA 19 Samsung Galaxy S10 Sony PlayStation 5 Microsoft

'14 '15 '16 '17 2018

Tweakers vormt samen met Tweakers Elect, Hardware Info, Autotrack, Nationale Vacaturebank, Intermediair en Independer de Persgroep Online Services B.V.
Alle rechten voorbehouden © 1998 - 2019 Hosting door True